// سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۹

بروزرسانی جدید بازی Pokemon Go منتشر شد

نیانتیک لبز جدیدترین بروزرسانی بازی موبایل پوکمون گو را با تمرکز برروی تخم‌های پوکمون منتشر کرد.

نیانتیک لبز بروزرسانی جدیدی را برای بازی محبوب Pokemon Go منتشر کرده است. با توجه به اعلام وب‌‌سایت رسمی بازی، این بروزرسانی الگوهای جدید تخم پوکمون و ویژگی‌های اطلاع‌رسانی را در کنار سایر موارد اضافه می‌کند.

مشخصا، طراحی روی تخم‌ها با توجه به فاصله مورد نیاز برای تولد پوکمون متفاوت خواهد بود. شما می‌توانید از تصویر پایین الگوهای جدید را مشاهده کنید:

Pokemon go oct Update

علاوه بر این، صفحه مشخصات هر پوکمون برای داشتن ویژگی‌هایی از جمله آیکون‌های نوع پوکمون بروزرسانی شده است. در حالی که بازی اکنون هشداری را جهت اطلاع از کاهش باتری دستگاه Pokemon Go Plus شامل می‌شود. بروزرسانی همچنین برخی «مشکلات کوچک متن» را رفع می‌کند، هرچند نیانتیک به طور مشخص جزئیاتی را در رابطه با این مشکلات ارائه نکرده است.

با انجام این بروزرسانی، بازی شما برروی اندروید به نسخه 0.43.3 و برروی iOS‌ به نسخه 1.13.3 ارتقاء می‌یابد. از پایین می‌توانید ویژگی‌های اعلام شده توسط نیانتیک را پیرامون بروزرسانی جدید مطالعه کنید.

بروزرسانی ۲۳ اکتبر بازی Pokemon Go:

  • پروفسور ویلو (Willow)‌ کشف کرده‌ است که تخم‌ها با توجه به فاصله مورد نیاز برای تولد، الگوهای مختلفی دارند.
  • آیکون نوع پوکمون‌ها اکنون در صفحه مشخصات آنها اضافه شده است.
  • نشانگر کم بودن باتری برای پوکمون گو پلاس افزوده شد.
  • رفع مشکلات کوچک متن

در خبری دیگر در رابطه با Pokemon Go، نیانتیک اعلام کرده است که برای نخستین بار رویدادی ویژه هالووین به بازی پوکمون گو می‌آید. به عنوان بخشی از این رویداد، پوکمون‌های شبح مانند مانند گستلی (Gastly) و هونتر (Haunter) بیشتر نمایش داده می‌شوند. علاوه بر این، در طول این رویداد فرصت دریافت Pokemon Candy‌ بیشتری را خواهید داشت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده