نویسنده: wood patch
// چهار شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

دموی بازی For Honor با قیمت ۱۰۰ یِن در فروشگاه PSN ژاپن منتشر شد

کمپانی یوبیسافت، دموی بازی مورد انتظار For Honor را با همکاری سونی در PSN ژاپن منتشر کرد.

For Honor به عنوان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سبک «هک اند اسلش» سال ۲۰۱۷، اهمیت فراوانی برای کمپانی بازی‌سازی فرانسوی یوبی‌سافت دارد. این بازی که از زمان معرفی تاکنون چندین بار شاهد حضور آن در استیج‌ها و غرفه‌های یوبی‌سافت در نمایشگاه‌های بزرگ بوده‌ایم، قرار است که با ارائه بخش چندنفره‌ای وسیع، سیستم مبارزات تن به تن با سلاح‌های سرد را از نو تعریف کند.

حال برای این‌که بازیکنان بتوانند تجربه‌ای آزمایشی از بازی داشته باشند، روز گذشته سونی نسخه آلفای آن را به صورت دموی مخصوص بر روی فروشگاه PSN ناحیه ژاپن قرار داد. دانلود این دمو به صورت رایگان نیست و علاقه‌مندان به تجربه آن باید مبلغ ۱۰۰ یِن ژاپن (معادل تقریبا یک دلار آمریکا) را پرداخت کنند تا به فایل دانلودی دمو با حجم ۱۳.۱ گیگابایت دسترسی داشته باشند. این دمو تا تاریخ ۲۳ اکتبر (۲ آبان) به وقت محلی ژاپن در دسترس داردندگان کنسول پلی‌استیشن 4 خواهد بود.

عرضه این دمو به صورت اختصاصی در کشور ژاپن، برای یوبی‌سافت باید به فال نیک گرفته شود؛ چراکه می‌تواند نشان از اقبال عمومی گیمرهای ژاپنی و درخواست آن‌ها برای انتشار نسخه آلفای بازی داشته باشد. از سوی دیگر، یکی از رقبای مورد توجه قرار گرفته بازی در کشور ژاپن یعنی Deep Down، از ساخته‌های کپکام، هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد و این می‌تواند فرصت خوبی برای یوبی‌سافت باشد تا با IP جدیدش خوش بدرخشد.

علاوه‌بر بخش چندنفره وسیع، For Honor یک کمپین داستانی کامل را نیز به همراه خواهد داشت تا بازیکنان را درگیر روایات داستانی مبارازان و اقوام افسانه‌ای خود کند و تجربه‌ای کامل و درخور را در اختیار خریداران قرار دهد. چندی پیش در زومجی خواندید آلفای خصوصی بازی که در شهریورماه امسال منتشر شد توانست رکورد بزرگ‌ترین آلفای خصوصی تاریخ یوبی‌سافت را بشکند. همچنین در خبر دیگری خواندید که بازی به احتمال زیاد از قابلیت Split-screen پشتیبانی نخواهد کرد.

نسخه نهایی بازی For Honor در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۷ (۲۶ بهمن ۱۳۹۵) به‌صورت جهانی برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده