نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

بازی For Honor احتمالاً از قابلیت Split-Screen پشتیبانی نمی‌کند

گویا قابلیت Split-screen، برخلاف وعده‌های داده‌شده، از بازی For Honor حذف شده است.

فور آنر یکی از مورد انتظارترین بازی‌های یوبیسافت برای سال ۲۰۱۷ است و انتظار می‌رود که عرضه‌ی بسیار خوبی را تجربه کند؛ اما قابلیت تقسیم صفحه یا همان Split-screen، یکی از ویژگی‌های کلیدی فور آنر که در زمان رونمایی به وجود آن اشاره شده بود، اکنون از بازی حذف شده است.

وب‌سایت IGN به‌تازگی ویدیویی را منتشر کرده که در آن درباره‌ی آلفای محدود For Honor صحبت شده است. طی این ویدیو استفان کاردن (Stephane Cardin)، تهیه‌کننده‌ی بازی، به مواردی اشاره داشت که تیم سازنده پس از برگزاری طرح آلفا به وجود آن‌ها پی بردند. کاردن در میان صحبت‌های‌اش گفت:

ما این هفته تصمیم گرفتیم تا Split-screen را [از For Honor] حذف کنیم. این قابلیتی بود که دوست‌اش داشتیم؛ ولی زمانی که به پیش‌نیازهای پشتیبانی از Co-Op آنلاین نگاهی انداختیم [از خیر گنجاندن آن در بازی گذشتیم]. این برای ما حیاتی بود که تصمیمی بگیریم تا بتوانیم تمام ویژگی‌های [بازی] را، آن‌طور که در خور [بازی‌های] سطح AAA است، پرداخت بزنیم و مطمئن شویم که شگفت‌انگیزترین تجربه‌ی ممکن را [برای مخاطبان] فراهم می‌کنیم.

توسعه‌دهندگان For Honor پیش‌تر وعده داده بودند که Split-screen در تمام حالت‌های بازی در دسترس بازیکنان قرار داشته باشد. آن‌ها در این مورد گفته بودند:

این یک بازی با محوریت نبرد با استفاده از سلاح [سرد] است؛ [در نتیجه] از نظر ما Split-screen قابلیتی کاملاً کلیدی به شمار می‌رود… هرچه باشد، شما می‌خواهید روی کاناپه بنشینید و با رفیق‌تان [که کنارتان نشسته، در بازی] دست به یقه شوید.

بازی For Honor در ۱۴ فوریه ۲۰۱۷ (۲۶ بهمن) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده