نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

الکترونیک آرتز تا زمان عرضه Battlefield 1 هر روز از بازی استریم زنده پخش خواهد کرد

اگر تا زمان عرضه Battlefield 1 نمی‌توانید صبر کنید، هر روز به صفحه توییچ این بازی سر بزنید.

Electronic Arts، ناشر بازی بسیار مورد انتظار بتلفیلد 1 امروز با انتشار پستی در وب‌سایت رسمی بازی اعلام کرد که از روز ۱۲ اکتبر (۲۱ مهر) تا زمان عرضه بازی در تاریخ ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر)، هر روز بخش‌هایی از بازی را به مدت دو ساعت در صفحه رسمی توییچ بازی به صورت زنده استریم خواهد کرد:

ما در جریان این استریم زنده، تمام نقشه‌های بازی را به شما نشان می‌دهیم. از صحرای سینای تا سوئز و بال‌روم بلیتز. تمام حالت‌های بازی نیز در این استریم‌ها، پخش خواهند شد. این استریم‌ها توسط اعضای تیم جامعه بتفلیلد و تعدادی مهمان  انجام می‌شوند.

با اینکه بازی Battlefield 1 قرار است که در تاریخ ۲۱ اکتبر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود، با این حال مشترکین سرویس EA Access برروی ایکس‌باکس وان و Origin Access برروی رایانه‌های شخصی، می‌توانند از تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر) به مدت ۱۰ ساعت برخی از حالت‌های بازی را تجربه کنند. همچنین کسانی که نسخه Early Enlister بازی را خریداری کرده باشند، می‌توانند بازی را از تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۷ مهر) به صورت کامل تجربه کنند.

چندی پیش نیز الکترونیک آرتز تریلری از بخش تک‌نفره بازی را منتشر کرده بود و مدتی قبل‌تر هم، اطلاعاتی درباره ۵ داستانی که قرار است در بخش تک‌نفره بازی روایت شود، منتشر شده بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده