// سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

اولین تریلر حالت داستانی بازی Battlefield 1 منتشر شد

الکترونیک آرتز با عمل به وعده خود اولین تریلر حالت داستانی بازی Battlefield 1 را منتشر کرد.

در حالی که سازمان رده‌بندی نرم‌افزارهای سرگرمی موسوم به ESRB، صبح امروز از رده‌بندی سنی این بازی به همراه توضیحاتی از داستان بخش تک‌نفره و شخصیت‌های تحت کنترل بازیکنان رونمایی کرده بود، اکنون الکترونیک آرتز اولین تریلر حالت داستانی بازی Battlefield 1 را منتشر کرده است.

|

 Battlefield 1 در «مکان‌های مختلفی» در جریان جنگی بزرگ تنظیم شده است. همچنین بازیکنان در نقش شخصیت‌های مختلفی از جمله یک خلبان جنگنده، خدمه خودرو‌های زرهی، مبارز شورشی و یک پیام‌رسان قرار می‌گیرند که در ویدیوی بالا برای اولین بار شاهد حضور این شخصیت‌ها هستیم.

سازمان رده‌بندی نرم‌افزارهای سرگرمی، رده‌بندی سنی Battlefield 1 را M یا مناسب برای افراد بالغ و بزرگسالان تعیین کرده است که البته با پیشینه‌ی تاریخی رده‌بندی این مجموعه نمی‌توان رده سنی اعطا شده را تعجب‌آور دانست. شرح ارائه شده همچنین به استفاده بازیکنان از اسلحه، تپانچه، مسلسل و نارنجک برای پیروزی بر دشمنان به روش‌ «دیوانه‌وار و مبارزه واقع‌گرایانه» اشاره می‌کند.

ESRB در ادامه از جمله نکات برجسته در نبردهای Battlefield 1 را تیراندازی‌های متوالی، ناله‌های ناشی از جراحات و انفجار‌ها می‌داند. در بازی همچنین «برخی سکانس‌ها» دشمنانی با شعله افکن را نشان می‌دهد که براثر برخورد شعله با سربازان، صدای جیغ‌های ناشی از سوختن آنها در آتش به گوش می‌رسد. بازیکنان همچنین با استفاده از چاقو و سرنیزه قادر به حمله به صورت مخفیانه هستند که در نتیجه این حملات شاهد پخش خون از دشمنان هستیم. یکی از سکانس‌ها، خون و اجساد را در کنار ساحل بعد از یک نبرد به تصویر می‌کشد. در دیالوگ‌ها برخی کلمه‌های ناشایست به گوش می‌رسد.

Battlefield 1 در تاریخ ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. اعضای خدمات EA Access و Origin Access می‌توانند زودتر از سایر بازیکنان و از تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر) به تجربه این بازی بپردازند. علاوه بر این، در صورتی که از جمله خریداران نسخه Early Enlister باشید از روز ۱۸ اکتبر (۲۷ مهر) قادر به تجربه این بازی اول شخص تیراندازی خواهید بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده