نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

جزییات پنج مرحله بخش داستانی Battlefield 1 اعلام شد

استودیو دایس جزییات پنج مرحله بخش داستانی بازی Battlefield 1 را اعلام کرده است.

استودیو دایس طی روز‌های گذشته جزییات زیادی از بخش داستانی بازی Battlefield 1 ارائه کرده است. این استودیو ابتدا تریلری از این بخش منتشر و اعلام کرد که در این قسمت شاهد حضور قهرمان‌های مختلفی خواهیم بود و داستان بازی حول فقط یک قهرمان روایت نمی‌شود. حال این استودیو جزییات پنج مرحله از مراحل بخش داستانی را نیز ارائه کرده است. البته هنوز مشخص نیست که در مجموع شاهد چند مرحله در بازی خواهیم بود و انتظار می‌رود که در آینده جزییات مراحل دیگر نیز منتشر شود.

در ادامه می‌توانید جزییات این پنج مرحله را بخوانید:

Friends in High Places:

متفقین یارای مقابله با متحدین را در نبرد‌های هوایی ندارند و خلبانان بریتانیایی در مقابل آلمان‌ها شکست می‌خوردند و عمر متوسط یک خلبان جنگی پس از ورود به میدان نبرد ۱۷ روز تعیین شده است. در این وضعیت شما باید کنترل یک هواپیما را در اختیار گرفته و به نبرد با دشمن بروید. درگیری‌های هوایی شدید و صحنه‌هایی عاطفی انتظار گیمر را می‌کشند.

Nothing is Written:

در صحراهای خاور میانه، نیرو‌های عربی بر علیه امپراطوری عثمانی شورش کرده‌اند؛ امپراطوری با استفاده از اسب‌ها و تجهیزاتی مثل توپ به سمت عرب‌ها شلیک می‌کند و در این وضع شما در نقش یک سرباز عرب بادیه‌نشین که کنار لورنس عربستان حضور دارد، باید راهی برای شکست دادن دشمن و از بین بردن مسلسل مرگبار آن‌ها پیدا کنید.

Through Blood and Mud:

در پاییز سال ۱۹۹۸، نیرو‌های بریتانیایی آماده حمله به شهر کمباری فرانسه می‌شوند. این نیرو‌ها که از پشتیبانی هوایی و زرهی بهره می‌برند، از پیروزی خود مطمئن هستند. با این حال تانک Mark V یک نقطه ضعف دارد و آن این است که نمی‌توان همواره به این تانک اعتماد کرد. شما به گروهی از خدمه یکی از این تانک‌ها خواهید پیوست که تانک‌شان خراب شده و سعی می‌کنند پشت مواضع دشمن زنده بمانند.

Avanti Savoia:

نیرو‌های ایتالیایی و مجارستانی در بین رشته کوه‌های آلپ و در برف سنگین گرفتار شده‌اند و هیچ یک راهی برای شکست دادن دیگری پیدا نمی‌کنند. در این بین گیمر در نقش یک سرباز ایتالیایی قرار می‌گیرد که باید برای تصرف یک پایگاه بسیار کلیدی و مهم با دشمنان مبارزه کند.

The Runner:

ارتش بریتانیا قصد دارد تا از طریق دریا به نیرو‌های عثمانی حمله کند. این درگیری که به نبرد نبرد گالیپولی شهرت دارد، به عنوان D-Day جنگ جهانی اول شناخته می‌شود. ۵۰۰ هزار سرباز بریتانیایی،‌ که گیمر هم یکی از آن‌ها است، در داخل کشتی‌ها قرار دارند که ناگهان بمباران ارتش عثمانی آغاز می‌شود. شما در این مرحله شاهد صحنه‌های بسیار نفس‌گیری از بمباران و تخلیه سرباز‌ها در ساحل خواهید بود.

این‌طور که از توضیحات مراحل بازی مشخص است، به نظر می‌رسد که با یک بخش داستانی بسیار هیجان‌انگیز در بتلفیلد ۱ روبرو خواهیم شد. بازی Battlefield 1‌ در تاریخ ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. البته اگر از مشترکین دو سرویس EA Access یا Origin Access باشید، می‌توانید بازی را از تاریخ ۲۲ مهر تجربه کنید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده