نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

دلیل حضور نداشتن تیم ملی ایسلند در فیفا 17

دیروز مشخص شد که تیم ملی فوتبال ایسلند به دلایل مالی درفیفا 17 حضور ندارد.

اگر مسابقات یورو ۲۰۱۶ را در تابستان امسال دنبال کرده باشید، بدون شک می‌دانید که یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز امسال، تیم ملی فوتبال ایسلند بود اما این تیم در FIFA 17، جدیدترین شبیه‌ساز فوتبال EA Sports حضور ندارد. به گزارش بی‌بی‌سی، دلیل حضور نداشتن این تیم، مالی بوده‌ است. الکترونیک آرتز برای حضور تیم ملی این کشور ۱۵ هزار دلار به فدراسیون فوتبال ایسلند پیشنهاد کرده است که این پیشنهاد توسط این فدراسیون رد شده است. پس از این پیشنهاد، KSI (فدراسیون فوتبال ایسلند)، یک پیشنهاد با رقم بالاتر را به EA Sports ارائه داده که مورد موافقت این شرکت واقع نشده است. گی‌یر توراستاین‌سون، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور در این‌باره گفت:

بخش ورزشی الکترونیک آرتز کسی بود که قصد داشت امتیاز استفاده از تیم ملی فوتبال ما را در بازی خود،‌ خریداری کند و تقریبا قصد داشتند این حق امتیاز را به صورت رایگان به دست بیاورد! 

عملکرد ما در مسابقات یورو نشان داد که ما تیم بسیار خوبی داریم و من به شما قول می‌دهم تعداد بسیار زیادی از گیمرها دوست دارند که با تیم ما بازی کنند. این یک خبر ناراحت کننده برای گیمرها است اما تمام تقصیرات بر گردن EA Sports است. به نظر من برای دریافت حق امتیاز تیم ملی ما، باید مذاکرات عادلانه‌ای برگزار می‌شد که این اتفاق از سوی EA Sports رخ نداد.

بازی فیفا 17، در تاریخ ۶ مهر برای پلتفرم‌های نسل هشتمی، نسل هفتمی و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود با این حال کسانی که به سرویس EA Access یا Origin Access دسترسی دارند، هم‌اکنون می‌توانند به مدت ۱۰ ساعت بازی را تجربه کنند


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده