// پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲

FIFA 17 بر روی EA Access و Origin Access منتشر شد

مشترکین EA Access و Origin Access از هم‌اکنون می‌توانند به تجربه FIFA 17 بپردازند.

اگر دارای اشتراک EA Access بر روی ایکس‌باکس وان یا Origin Access بر روی رایانه‌های شخصی خود هستید، همین حالا می‌توانید به تجربه بازی FIFA 17 بپردازید. این بازی ۴ روز زودتر بر روی این دو سرویس کمپانی الکترونیک آرتز، سازنده و ناشر FIFA 17، عرضه شده است و کاربران این سرویس‌ها بدون اینکه مدت زمان اشتراک‌شان مهم باشد، می‌توانند به مدت ۱۰ ساعت از نسخه کامل بازی لذت ببرند.

همچنین مشترکین این دو سرویس قادر به پیش‌خرید FIFA 17 با ۱۰ درصد تخفیف و با قیمت ۵۴ دلار بجای ۶۰ دلار هستند. اگر هنوز اطلاعات کاملی از بازی FIFA 17 ندارید می‌توانید پیش‌نمایش زومجی از بازی FIFA 17 را بخوانید. نادر امرایی در بخشی از پیش‌نمایش خود در ارتباط با تغییرات بازی  می‌گوید:

موتور فراست‌بایت، به سازندگان بازی این اجازه را داده که علاوه بر بهبودهای گرافیکی و هرچه بیشتر واقعی کردن بازیکنان، بتوانند جو بیرون از استادیوم را نیز در بازی شبیه‌سازی کنند. اما شاید سوالی که اینجا مطرح شود این است که چه دلیلی دارد که یک بازی شبیه‌ساز فوتبال محیط‌های بیرون استادیوم را شبیه‌سازی کند؟ اینجا است که یکی از مهم‌ترین تغییرات فیفا 17 را می‌بینیم و آن هم اضافه شدن بخش جدیدی در بازی با نام The Journey است. این بخش جدید، چیزی مانند بخشی است که استودیو تو کی، از سال گذشته در بازی NBA 2K خود قرار داده است. شما در بخش The Journey، در نقش یک بازیکن تازه‌کار با نام الکس هانتر قرار می‌گیرید و باید علاوه بر عملکرد خوب درون زمین، زندگی شخصی وی را نیز مدیریت کنید تا بتوانید به موفقیت‌ دست پیدا کنید. از نحوه برخورد با هم‌تیمی‌ها گرفته تا روشی که اوقات فراغت خود را می‌گذرانید، همه و همه بر عملکرد شما درون زمین تاثیر خواهند داشت. این بخش جدید، در راستای عمق بخشیدن به گیم‌پلی فیفا اضافه شده است و بخش ورزشی الکترونیک آرتز، سعی داشته با پیاده‌‌سازی کردن این بخش، مجموعه فیفا را از یک بازی ورزشی صرف خارج و آن را بیشتر شبیه به بازی‌های نقش‌آفرینی کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده