// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۱

دموی بازی Forza Horizon 3 بزودی منتشر می‌شود

تعدادی از کاربران وب‌سایت NeoGAF خبر از انتشار نسخه دمو بازی Forza Horizon 3 در هفته آینده داده‌اند. با زومجی همراه باشید.

بازی Forza Horizon 3، محصول استودیو پلی‌گراند گیمز یکی از بازی‌های موردانتظار امسال است که در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۶ (۶ مهر ۱۳۹۵) بر روی پلتفرم‌های ویندوز و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. علاقه‌مندان به این بازی می‌توانند پیش از عرضه رسمی نسخه پیش‌نمایش آن را تجربه کنند، زیرا تعدادی از کاربران انجمن‌های NeoGAF با صفحه‌ای در فروشگاه مجازی مایکروسافت مواجه شده‌اند که خبر از انتشار دموی بازی Forza Horizon 3 بر روی کنسول ایکس‌باکس وان در تاریخ ۱۱ سپتامبر (۲۱ شهریور) می‌دهد. 

بر طبق اطلاعات منتشر شده در این صفحه، نسخه دموی بازی Forza Horizon 3 از ساعت ۸ شب روز یک‌شنبه هفته آینده با حجم ۱۸٫۳۴ گیگابایت قابل دریافت خواهد بود. هنوز مشخص نیست که ساعت اعلام شده مربوط به کدام‌یک از مناطق زمانی است. امکان تجربه آن بر روی رایانه‌های شخصی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد زیرا در صفحه مربوطه در فروشگاه مجازی مایکروسافت تنها به کنسول ایکس‌باکس وان اشاره شده است. 

بازی Forza Horizon 3 یکی از مجموعه بازی‌های برنامه Xbox Play Anywhere است. به واسطه این برنامه، در صورت خرید دیجیتالی یک بازی بر روی ایکس‌باکس وان، نسخه تحت ویندوز آن به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. عکس این قضیه نیز صادق است. بازی Forza Horizon 3 بر روی ایکس‌باکس وان S از HDR پشتیبانی می‌کند و اگر سیستم پی‌سی قدرتمندی در اختیار داشته باشید می‌توانید این بازی را با رزولوشن 4K تجربه کنید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده