نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

ویدیو گیم پلی جدید بازی Forza Horizon 3 در نمایشگاه PAX West 2016

در جریان نمایشگاه PAX West 2016، کمپانی مایکروسافت ویدیو جدیدی از گیم‌پلی بازی Forza Horizon 3 منتشر کرد که ۱۲ دقیقه است. با زومجی همراه باشید.

نمایشگاه PAX West 2016 از دیروز آغاز شده و شاهد انتشار ویدیو‌های جدیدی از بازی‌ها در جریان آن هستیم. در جدید‌ترینِ این ویدیو‌ها، کمپانی مایکروسافت نمایشی ۱۲ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Forza Horizon 3 ارائه کرده است. این ویدیو مربوط به نسخه ایکس‌باکس وان بازی است و در آن شاهد مسابقه ماشین‌سواری در منطقه‌ای زیبا از استرالیا هستیم. مثل تمامی تریلر‌های گیم‌پلی قبلی بازی، گرافیک بسیار زیبای بازی در این ویدیو هم کاملا به چشم می‌آید. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

«فورزا هورایزون ۳» توسط استودیو پلی‌گراند گیمز ساخته می‌شود و در تاریخ ۲۷ سپتامبر برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی‌های ویندوز 10 عرضه خواهد شد. این بازی از قابلیت Play Anywhere بهره می‌برد و با خرید هریک از نسخه‌ها، نسخه پلتفرم دیگر را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. همچنین اگر قصد دارید بازی را روی پی‌سی تجربه کنید، حتما نگاهی به مشخصات سیستم موردنیاز آن که چند روز پیش اعلام شد، داشته باشید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده