نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۹

بازی Titanfall 2 را نمی‌توان با EA Access و Origin Access زودتر از موعد تجربه کرد

بازی Titanfall 2 فعلاً در قالب خدمات EA Access و Origin Access عرضه نمی‌شود و در نتیجه نمی‌توان با این سرویس‌ها آن را زودتر از زمان انتشارش تجربه کرد. با زومجی همراه باشید.

به‌گزارش وب‌سایت گیم‌ریکتر (Gamereactor UK) کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر تایتان‌فال 2، نمی‌خواهد این بازی را در آینده‌ی نزدیک به سرویس‌های EA Access و Origin Access اضافه کند. دست‌اندکاران گیم‌ریکتر چندی پیش از ناشر تایتان‌فال 2 پرسیده بودند که آیا این کمپانی برنامه‌ای برای اضافه کردن بازی جدیدش به خدمات اکسس دارد یا خیر. در آن‌زمان الکترونیک آرتز پاسخ مشخصی به پرسش فوق نداده بود؛ اما اکنون این کمپانی تأیید کرده که Titanfall 2 فعلاً قرار نیست در لیست بازی‌های اکسس قرار بگیرد.

مشترکین EA Access (ویژه‌ی ایکس‌باکس وان) و Origin Access (ویژه‌ی پی‌سی) معمولاً می‌توانند به بازی‌های مطرح الکترونیک آرتز، چند روز پیش از انتشارشان، دسترسی پیدا کنند و در هنگام خریداری آن‌ها از تخفیف‌هایی بهره‌مند شوند؛ ضمن اینکه امکان امتحان کردن رایگان بازی‌های برگزیده هم برای اعضا وجود دارد. آن‌طور که پیدا است، چنین شرایطی برای علاقه‌مندانِ تایتان‌فال 2 فراهم نیست. البته به‌گفته‌ی الکترونیک آرتز، این بازی احتمالاً در آینده به مجموعه‌ی اکسس اضافه می‌شود؛ اما دست‌کم تا سال آینده‌ی میلادی نظاره‌گر چنین حرکتی نخواهیم بود.

بازی Titanfall 2 قرار است در ۷ آبان‌ماه (۲۸ اکتبر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده