نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

تریلر معرفی تایتان ها در بازی Titanfall 2

استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment) تریلری از Titanfall 2 را منتشر کرده که تایتان‌ها یا همان ربات‌های غول‌پیکر این بازی را معرفی می‌کند. با زومجی همراه باشید.

آرام‌آرام به فصل پاییز و تاریخ انتشار تایتان‌فال 2 نزدیک می‌شویم و تا آن زمان می‌توانیم با تریلرها و خبرهای بازی سرمان را گرم کنیم. استودیو ریسپاون، خالق سری تایتان‌فال، به‌تازگی تریلری را با محوریت ربات‌های نسخه‌ی جدید بازی منتشر کرده است. تعداد این ربات‌ها، که آن‌ها را همانند نسخه‌ی اول با واژه‌ی تایتان (Titan) می‌شناسیم، شش عدد است؛ درحالی‌که پیش از این تنها با دو مورد از آن‌ها آشنا شده بودیم.

در تریلر جدید، نخست با لیجن (Legion) روبه‌رو می‌شویم؛ یک تایتان مجهز به مینی‌گان که با تأکید روی «دفاع و حفظ موقعیت» طراحی شده است. لیجن دو نوع گلوله‌ی مختلف در اختیار دارد که با یکی از آن‌ها می‌توان دشمنان را در فواصل نزدیک به عقب راند و دیگری هم، که برد بالایی دارد، می‌تواند در مسیرش به همه‌چیز آسیب وارد کند. لیجن همچنین قادر است از نوعی سپر حفاظتی بهره ببرد و پس از فعال‌سازی قابلیت Smart Core، روی دشمنان نزدیک‌اش نشانه‌گیری و قفل کند.

رونین (Ronin)، دومین تایتانی است که در ویدیو با آن دیدار می‌کنیم. او، که پیش از دیگر تایتان‌های بازی معرفی شده بود، تایتانی شمشیر-به-دست است و نوعی ربات بزن و در رو (Hit-and-run) به شمار می‌رود. رونین می‌تواند به‌سرعت به دشمنان ضربه وارد کند؛ ولی از طرفی شکنندگی‌اش ممکن است برای بازیکنان دردسر درست کند. این تایتان از قابلیتی به نام Arc Wave بهره می‌برد که به او امکان می‌دهد تا با فرستادن یک موج الکتریکی، سرعت دشمنان‌اش را کُند کند؛ ضمن اینکه قابلیت Phase Dash هم این امکان را برای‌اش فراهم می‌کند تا به‌سرعت در راستای موردنظرش جابه‌جا شود و از حملات جان سالم به در ببرد.


سپس نورث‌استار (Northstar) وارد صحنه می‌شود؛ رباتی که هم توانایی پرواز کردن را دارا است و هم دقت بالایی دارد. او می‌تواند با کار گذاشتن تله دشمنان را زمین‌گیر کند، بمب‌های خوشه‌ای پرتاب کند و در راستای عمودی پرواز کند و به زمین بنشیند.

در ادامه نوبت به آیون (Ion) می‌رسد. این تایتان به‌کمک سلاحی لیزری، که روی شانه‌اش نصب شده، می‌تواند درگیری‌ها را به‌شکل غافلگیرانه‌ای به سود خودش به پایان برساند. آیون به سپر محافظ Vortex Shield مجهز شده و توانایی اجرا کردن یک حمله‌ی لیزری مرگبار با نام Laser Core را هم دارد.

پنجمین تایتان اسکورچ (Scorch) نام دارد که از قضا به‌شدت به آتش وابسته است. به راه انداختن خطی از آتش روی زمین (که می‌تواند کابوس سربازهای پیاده باشد)، بهره‌گیری از سپر حرارتی و دارا بودن قابلیت Flame Core برای فرستادن موجی سهمگین از آتش، جزو توانایی‌های اسکورچ به شمار می‌آید.

در پایان هم با تُن (Tone) رودررو می‌شویم. این تایتان می‌تواند پس از قفل کردن روی دشمنان، موشک‌هایی با نام Tracker Rockets را به سوی آن‌ها پرتاب کند. او همچنین قادر است تا با استفاده از قابلیت Sonar Lock حضور نیروهای غیرخودی را در یک ناحیه تشخیص دهد و در نهایت هم چندین موشک را حواله‌ی دشمنان‌اش کند؛ موشک‌هایی که می‌توان آن‌ها را در حین پرتاب هدایت کرد.

بازی Titanfall 2 قرار است در تاریخ جمعه ۷ آبان‌ماه (۲۸ اکتبر) برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده