نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

امکان ارزیابی پوکمون ها به بازی Pokemon Go اضافه شد

بروزرسانی اخیر Pokemon Go قابلیتی را به این بازی اضافه کرده که با آن می‌توان برآوردی نسبی از قدرت و وضعیت پوکمون‌ها به دست آورد. با زومجی همراه باشید.

استودیو نیانتیک لبز (Niantic Labs)، سازنده‌ی پوکمون گو، با انتشار یک بروزرسانی، قابلیت ارزیابی پوکمون‌ها را به این بازی پرطرفدار اضافه کرده است. این قابلیت، که هم برای کاربران کم‌تجربه کارایی دارد و هم برای طرفداران حرفه‌ای مجموعه، به بازیکنان امکان می‌دهد تا توانایی‌های دفاعی و تهاجمی پوکمون‌های‌شان را محک بزنند و از میزان آمادگی آن‌ها، جهت مبارزه کردن، باخبر شوند. به‌لطف قابلیت جدید، بازیکنان می‌توانند تشخیص دهند که کدامیک از پوکمون‌ها برای آموزش دیدن و تقویت شدن مناسب‌ترند؛ در نتیجه، کاربران می‌توانند بهترین استفاده را از ذخایر Candyها و Stardustهای‌شان داشته باشند.

بازی Pokemon Go

تا امروز اپلیکیشن‌های ریز و درشتی از سوی توسعه‌دهندگان مختلف منتشر شده که هواداران Pokemon Go می‌توانند با آن‌ها از پتانسیل‌های پوکمون‌ها اطلاع پیدا کنند؛ اما در پی آغاز شدن موج جدید برخوردهای نیانتیک لبز با سرویس‌های شخص ثالث پوکمون گو، اکنون بسیاری از این اپ‌ها از دسترس خارج شده‌اند. در آن‌سو، قابلیت جدید این امکان را به‌شکلی سرراست و از طریق خود بازی برای کاربر فراهم می‌کند. در اینجا بازیکن، پوکمون موردنظرش را انتخاب می‌کند و با لمس کردن گزینه‌ی Appraise، نظر رهبر یا همان سرپرست تیم‌اش را درباره‌ی ویژگی‌های آن جویا می‌شود (سرپرست‌ها همان سه شخصیت مجازی‌ای هستند که هرکدام‌شان رهبری یکی از سه تیم قرمز، زرد و آبی را به عهده دارند و مدتی پس از انتشار بازی به آن اضافه شدند). سپس رهبر تیم، اطلاعاتی کیفی را در مورد خط سلامت، قدرت دفاعی و دیگر ویژگی‌های مخلوق موردنظر مطرح می‌کند که با توجه به آن‌ها می‌توان نسبت به تقویت کردن و ارتقا دادن پوکمون اقدام کرد. البته بازیکنان برای بهره بردن از این قابلیت باید دست‌کم به سطح پنجم بازی رسیده باشند.

نیانتیک لبز هم‌زمان با انتشار بروزرسانی اخیر تاکید کرده که سخت در تلاش است تا در آینده قابلیت‌های جدید و هیجان‌انگیز دیگری را به پوکمون گو اضافه کند. این استودیو اخیراً رویکردی سخت‌گیرانه را در برابر بازیکنان متخلف در پیش گرفته و حساب‌کاربری بسیاری از کسانی را که از بات‌ها و سرویس‌های جعل موقعیت مکانی استفاده کرده‌اند به‌طور دائمی مسدود کرده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده