// شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۳

افراد متقلب در بازی Pokemon Go برای همیشه بن خواهند شد

پس از قوت گرفتن انواع و اقسام سیستم‌های تقلب در بازی محبوب Pokemon Go، حال استودیو نیانتیک لبز سعی دارد به صورت کاملا جدی با بازیکنان متقلب برخورد کند. با زومجی همراه باشید.

در جدیدترین اخبار حول محور بازی پر سر و صدای Pokemon Go، استودیو نیانتیک لبز سعی دارد تا افرادی را که با تقلب به انجام این بازی می‌پردازند به طور دائم بن کند و دسترسی اکانت آ‌ها را برای همیشه در این بازی ببندد. آن‌ها می‌گویند:

بعد از بررسی بسیاری از گزارشات مبنی بر تقلب‌های درون بازی، حال ما با بازیکنان سودجویی که با استفاده از تقلب به شکل ناعادلانه‌ای نسبت به سایر بازیکنان به برتری دست یافته‌اند برخورد می‌کنیم. هر کاربری که مشخص شود از طریق تقلب بازی Pokemon Go را پیش می‌برد، اکانت‌‌اش برای همیشه منقضی خواهد شد.

این در حالی است که حدودا یک هفته پیش، سازندگان ربات Pokemon Go  نامه‌هایی مبنی بر توقف فعالیت خود در این زمینه از سوی استودیو نیانتیک لبز دریافت کردند. گروه‌هایی مانند (نکرومونیکون) متصدی ربات بازی Pokemon Go که NecroBot نام دارد، نرم‌افزار ربات خود را طی این نامه به طور کامل متوقف کردند.

از زمانی که بازی Pokemon Go کار خود را در اوایل ماه جولای آغاز کرد، تعداد بی‌شماری از بازیکنان با استفاده از ربات‌های مختلف شروع به تقلب در این بازی کردند. این نرم‌افزارها از تکنیکی به نام GPS Spoofing استفاده می‌کنند و با ساخت یک مختصات شمار GPS جعلی، راه رفتن افراد را شبیه سازی ‌می‌کند. این ربات‌ها این اجازه را به بازیکنان می‌دهد تا حتی بدون گذاشتن یک قدم بتوانند پوکمون‌های مختلف را پیدا کنند و آن‌ها را بگیرند. بازیکنان از این راه به راحتی می‌توانند به سطح بالایی از قدرت در بازی برسند. چنین تقلب‌هایی باعث می‌شد تا لذت بازی از افرادی که کاملا به صورت قانونی به انجام بازی می‌پرداختند گرفته شود. استودیو نیانتیک لبز می‌گوید:

مهم‌ترین اولویت ما در مورد بازی Pokemon Go این است که تجربه‌ای مفرح و کاملا قانونی را برای تمامی بازیکنان به ارمغان آوریم. اگر سیستم ما متوجه شود که در حال تقلب هستید، ایمیلی دریافت خواهید کرد مبنی بر این که اکانت شما برای همیشه بن شده است.

قبل از قوت گرفتن تمامی این ماجراها، استودیو نیانتیک لبز افراد متقلب را به طور موقت و با اجرای سیستم Soft Ban محدود می‌کرد. این سیستم به بازیکنان اجازه می‌داد همچنان اکانت خود را در اختیار داشته باشند، اما تا زمان تعیین شده، قادر به انجام هیچ کاری در بازی نبودند. اما حالا با وجود قوت گرفتن سیستم‌های تقلب فراوان، این استویدو از حالا به بعد متقلبین این بازی را به طور دائمی بن خواهد کرد. چه از طریق ربات‌ها یا چه از طریق نرم‌افزارهای خارجی غیر قانونی، استفاده از این ابزار به معنی زیر پا گذاشتن قوانین بازی است و استودیو نیانتیک لبز این افراد را برای همیشه بن خواهد کرد.


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده