نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۲

بازی دیگری به قابلیت Backward Compatibility ایکس باکس وان اضافه شد

کمپانی مایکروسافت اعلام کرد بازی Bomberman Live: Battlefest به قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌‌باکس وان اضافه شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

مایکروسافت بازی دیگری را به فهرست بازی های قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌‌باکس وان اضافه کرد. لری هرب، مدیر برنامه‌نویسی ایکس‌‌باکس لایو که با نام Major Nelson هم شناخته می‌شود، به تازگی در وبسایت خودش اعلام کرد که بازی Bomberman Live: Battlefest محصول کمپانی پی استودیوز، به فهرست بازی‌های قابلیت Backward Compatibility اضافه شده است، این بازی در سال ۲۰۱۰ توسط کمپانی هادسون سافت که ناشر این بازی بوده است، بر روی ایکس‌باکس 360 منتشر شد، پی استودیوز در مارچ ۲۰۱۱ برای همیشه بسته شد. در بازی Battlefest ویژگی‌های اصلی مجموعه Bomberman حفظ شده است، بازیکنان در این بازی با استفاده از بمب، رقیبان و دشمنان خود را شکست می‌دهند. در این بازی یک تا هفت نفر می‌توانند در ده‌ها مسابقه و حالت‌های مختلف از جمله فتح پرچم و پینت‌بمب، بازی کنند.

Bomberman Live: Battlefest

در صورتی که از قبل بازی Bomberman Live: Battlefest  را بر روی کنسول ایکس‌باکس 360 دیجیتالی خریداری کرده باشید، این بازی به صورت خودکار به کتابخانه بازی‌های ایکس‌باکس وان شما اضافه خواهد شد، اما در صورتی که می‌خواهید این بازی را برای اولین بار تهیه کنید، این بازی با قیمت ۱۰ دلار در فروشگاه ایکس‌باکس در دسترس است. حجم بازی Bomberman Live: Battlefest بر روی کنسول ‌ایکس‌باکس وان ۶۷۷.۸۸ مگا‌بایت است.

قابلیت Backward Compatibility از نوامبر ۲۰۱۵ به کنسول ایکس‌باکس وان اضافه شده است. مایکروسافت اخیرا اعلام کرده است که پاسخ‌گویی و پشتیبانی از این قابلیت، طاقت‌فرسا بوده است. در هفته‌ای که گذشت، مایکروسافت اعلام کرد تا به امروز، کاربران بیش از ۱۴۵ میلیون ساعت زمان خود را صرف بازی کردن بازی‌های قابلیت Backward Compatibility بر روی کنسول ‌ایکس‌باکس وان کرده‌اند. تاکنون بیش از ۲۳۰ بازی به فهرست بازی‌های قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان اضافه شده است، شما در اینجا می‌توانید فهرست این بازی‌ها را مشاهده کنید. چندی پیش نیز بازی Far Cry 3: Blood Dragon محصول کمپانی یوبی‌سافت و بازی Shank 2 محصول استودیو کلی انترتینمنت، به قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌‌باکس وان اضافه شده بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده