// سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲

بسته الحاقی Criminal Activity بازی Battlefield Hardline به صورت رایگان برای ایکس باکس وان عرضه شد

کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) و استودیو دایس (EA DICE)، بسته الحاقی Criminal Activity بازی Battlefield Hardline را به رایگان در اختیار اعضای گلد ایکس‌باکس لایو قرار داده است. با زومجی همراه باشید.

در اردیبهشت سال جاری بود که کمپانی الکترونیک آرتز اعلام کرد که به مناسبت معرفی بازی Battlefield 1، در بازه‌های زمانی مختلف بسته‌های الحاقی بازی‌های Battlefield 4 و Battlefield: Hardline را به رایگان عرضه خواهد کرد. پیش از این بسته‌های الحاقی Betrayal ،Robbery و Getaway از بازی Battlefield Hardline و بسته الحاقی Dragon's Teeth از Battlefield 4 در اختیار علاقه‌مندان به سبک تیراندازی اول‌شخص قرار گرفته است. حال بر طبق اخبار منتشر شده اعضای گلد ایکس‌باکس لایو در کنسول ایکس‌باکس وان می‌توانند بسته الحاقی Criminal Activity، اولین بسته الحاقی بازی Battlefield Hardline را به رایگان دریافت کنند.

همانطوری که از نام Criminal Activity مشخص است، تمرکز این بسته الحاقی بر روی مجرمان و اعمال خراب‌کارانه آن‌ها است. در مجموع این بسته الحاقی دارای چهار نقشه به نام‌های Backwoods، Code Blue ،The Beat و Black Friday است که در خیابان‌های شهرهای کالیفرنیا و فلوریدا جریان دارند. در بسته الحاقی Criminal Activity، یک حالت جدید به نام Bounty Hunter نیز اضافه می‌شود. در این حالت که بر روی نبردهای نفر به نفر تمرکز دارد، با مرگ هر یک از بازیکنان سکه‌ای با رنگ تیم در دسترس قرار می‌گیرد که هم‌تیمی‌ها یا اعضای تیم مقابل می‌توانند آن‌ها را جمع‌آوری کنند. با جمع‌آوری این سکه‌ها به مجموع امتیاز تیم‌ها اضافه می‌شود که در صورت جمع‌آوری سکه هم‌تیمی امتیاز کمتری نسبت به سکه حریف به شما تعلق گرفته و از امتیاز تیم مقابل کاسته نخواهد شد. هر تیمی که به امتیاز ۴۰۰ برسد به عنوان پیروز میدان معرفی خواهد شد. علاوه بر وجود ویژگی‌هایی از جمله ۵ سلاح، ۸ آچیومنت و تروفی و دو وسیله نقلیه جدید، در بسته الحاقی Criminal Activity، گجت دستکش-مانندی به نام Tactical Tool Kit وجود دارد که با پوشیدن آن می‌توانید با سرعت بیشتری اهدافی اعم از بمب‌گذاری یا خنثی کردن بمب را به انجام برسانید.

در زمان نگارش این متن، خبری از انتشار رایگان بسته الحاقی Criminal Activity بر روی پلی استیشن استور و Origin مخابره نشده است. بازی Battlefield Hardline با نگرشی تازه در مجموعه «بتلفید» در سال ۲۰۱۵ بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و رایانه‌های شخصی عرضه شد. این بازی که میدان نبرد را از جنگ‌های بین‌المللی به مقابله نیروهای امنیتی با مجرمین منتقل کرده است، نمرات متوسطی را از منتقدین دریافت کرده و تا مدت‌ها صدرنشین جدول فروش انگلستان بوده است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده