// چهار شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۳

بسته الحاقی Betrayal بازی Battlefield Hardline رایگان شد

استودیو دایس در ادامه برنامه خود مبنی بر عرضه رایگان بسته‌های الحاقی بازی‌های بتلفیلد، بسته Betrayal بازی Battlefield Hardline را در اختیار طرفداران قرار داد. با زومجی همراه باشید.

طی کمپین راه افتاده از سوی الکترونیک آرتز به نام پیش به سوی Battlefield 1 یک سری بسته الحاقی برای نسخه‌های قبلی این سری رایگان شدند. آخرین بسته الحاقی که طی این کمپین رایگان شده، بسته الحاقی Betrayal بازی Battlefield Hardline  است که در حالت عادی ۱۵ دلار قیمت داشت. دارندگان پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و رایانه‌های شخصی می‌توانند این بسته الحاقی را از فروشگاه مخصوص خود دانلود کنند.

بسته الحاقی Betrayal دارای ۴ نقشه به نام‌های Thin Ice، Chinatown، Cemetery و Alcatraz به همراه دو وسیله نقلیه و ۷ اسلحه جدید است. یکی از اسلحه‌ها یک شمشیر است که می‌توانید از آن استفاده کنید! همچنین این DLC بخش جدیدی برای اسلحه‌ها اضافه می‌کند که طی آن می‌توانید اسلحه‌های خود را توسط کامو‌ها، رنگ‌ها و شکل علامت هدف گیری شخصی سازی کنید.

طی این حرکت الکترونیک آرتز و کمپین پیش به سوی Battlefield 1 دو بسته الحاقی دیگر برای سری Battlefield رایگان شده بودند. بسته الحاقی Second Assault برای Battlefield 4 و بسته الحاقی Getaway برای ‌Battelefield Hardline. مهلت خرید بسته الحاقی Betrayal تا تاریخ ۲۲ تیر خواهد بود.

بازی Battlefield 1 در ماه مهر برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین اطلاعاتی از اسلحه‌، مراحل و سایر بخش‌های بازی را در اینجا مشاهده کنید.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده