// چهار شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۸

عرضه رایگان بسته های الحاقی Battlefield 4 و Battlefield Hardline روی پلتفرم های مختلف

کمپانی الکترونیک آرتز اعلام کرد که به مناسب نزدیک شدن به زمان معرفی بازی Battlefield 5، بسته‌های الحاقی Battlefield 4 و Battlefield: Hardline را به صورت رایگان عرضه می‌کند. با زومجی همراه باشید.

اگر از جمله علاقمندان به بازی‌های مجموعه Battlefield هستید، الکترونیک آرتز در اقدامی به مناسبت معرفی بازی بعدی مجموعه Battlefield از امروز ۱۵ اردیبهشت تا ۱۰ می (۲۱ اردیبهشت) اقدام به ارائه رایگان بسته‌های الحاقی مختلف دو بازی Battlefield 4 و Battlefield Hardline کرده است.

اولین سری از ارائه رایگان بسته‌ها امروز با دو محتوای قابل دانلود Battlefield 4 Dragon’s Teeth و Battlefield Hardline: Robbery آغاز می‌شود. در ادامه در طول ماه‌های آینده تمامی بسته‌های الحاقی عرضه شده برای هر دو بازی Battlefield 4 و Battlefield Hardline به تمامی افرادی ارائه می‌شود که اقدام به انجام دو بازی برروی رایانه‌های شخصی یا کنسول‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس کنند.

علاوه بر این، ماموریت‌ها اجتماعی (Community Missions) جدید نیز به بازیکنان اجازه آزاد کردن بتل‌پک‌های طلایی را خواهد داد. این ویژگی‌ شامل افزایش XP جهت کمک به تسریع در افزایش سطح می‌شود. در ویدیوی زیر که توسط وب‌سایت VG247 تهیه شده می‌توانید نحوه‌ی صحیح استفاده از بسته‌های الحاقی ارائه شده را یاد بگیرید.

در صورتی که هنوز فرصت خریداری بازی‌های ذکر شده را نداشته‌اید. Battlefield 4 و Battlefield Hardline اکنون با تخفیف برروی فروشگاه ‌های اوریجین، ایکس‌باکس و پلی‌استیشن فروخته می‌شوند. این اقدام به مناسبت معرفی بازی بعدی مجموعه Battlefield در روز ۱۸ اردیبهشت ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به وقت ایران صورت گرفته است.

|

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده