نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۳

بسته الحاقی چهارم بازی Star Wars: Battlefront بر اساس فیلم Rogue One ساخته می‌شود

استودیو دایس (EA Dice) اعلام کرد که چهارمین بسته‌ی الحاقی بازی Star Wars Battlefront با نام Rogue One: Scarif ساخته می‌شود و حال‌وهوای Rogue One: A Star Wars Story، فیلم فرعی سری جنگ ستارگان، را خواهد داشت. همراه زومجی باشید.

هم‌زمان با برگزاری جشن Star Wars استودیو دایس به بسته‌ی الحاقی چهارم بازی Star Wars Battlefront و محتویات آن اشاره کرد. بسته‌ی جدید Rogue One: Scarif نام دارد و بر پایه‌ی فیلم فرعی روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) ساخته خواهد شد.

نیکلاس فگراوس، مدیر طراحی بازی، ضمن رونمایی از نام بسته‌ی جدید، تأیید کرد که این DLC رسما در تعطیلات سال نوی میلادی منتشر خواهد شد. وی همچنین اعلام کرد که جین ارسو (Jyn Erso)، شخصیت اصلی Rogue One که فلیسیتی جونز (Felicity Jones) نقش آن را بازی می‌کند، در بسته‌ی Scarif برای بازیکنان قابل انتخاب خواهد بود. ضمناً کاراکتر Orson Krennic، که بن مندلسون (Ben Mendelsohn) ایفای نقش او را بر عهده دارد، هم در بازی حضور خواهد داشت.

بسته‌ی جدید «استار وارز بتلفرانت» فضای اسکاریف (Scarif) را به تصویر می‌کشد؛ سیاره‌ای با آب‌وهوای گرمسیری که نمایی از محیط آن را در پوستر فیلم روگ وان دیده‌ایم.

الکترونیک آرتز، ناشر بازی Star Wars Battlefront، تاکنون دست‌کم ۱۴ میلیون نسخه از آن را به بازار عرضه کرده است. نسخه‌ی بعدی این بازی هم تأیید شده که ساخت آن توسط دایس و استودیو موتیو (Motive Studios) انجام خواهد شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده