// شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۳

مدیر نشر جهانی الکترونیک آرتز از بازی های سری Star Wars این کمپانی می گوید

سال گذشته کمپانی الکترونیک آرتز،اولین بازی Star Wars خود را عرضه کرد که با استقبال پرشور مخاطبین روبه‌رو شد. اما بر طبق گفته لورا میل، مدیر بخش نشر جهانی کمپانی الکترونیک آرتز، عرضه بازی‌های این سری تازه آغاز شده است. با زومجی همراه باشید.

کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) ناشر سری‌های Battlefield و FIFA با امضای قراردادی با کمپانی دیزنی توانست انحصار ساخت بازی‌های جهان «جنگ ستارگان‌» را بدست آورد و سال ۲۰۱۵ اولین بازی این سری با نام Star Wars Battlefront بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان عرضه شد. این بازی که سومین بازی اصلی سری فرعی Star Wars: Battlefront محسوب می‌شود، مجموعا بیش از ۱۳ میلیون در بازارهای جهانی فروش داشته است که نشان از محبوبیت بالا و موفقیت‌های پیش‌روی سری بازی‌های «جنگ ستارگان» محصول کمپانی الکترونیک آرتز دارد. حال  لورا میل، مدیر بخش نشر جهانی کمپانی الکترونیک آرتز اعلام کرده که مجموعه بازی‌های «جنگ ستارگان» تازه آغاز شده است و بازی‌های بیشتری از این سری در آینده عرضه خواهد شد.  لورا میل در مصاحبه با وب‌سایت GI.biz به این نکته اشاره کرده که آینده درخشانی برای Battlefront در پیش است:

Battlefront یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های «جنگ ستارگان» تاریخ است و این بازی اولین محصول ما است. ما تازه این مسیر را آغاز کرده‌ایم. برهمین اساس احساس می‌کنیم که آینده درخشانی برای ما و این سری در پیش است.

پیش از این اعلام شده که دنباله Battlefront توسط استودیوهای دایس (DICE)  و موتیو (Motive Studios) در حال ساخت است. با این حال جزئیات و اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشده است. بسیاری از طرفداران، از جمله جان بویگا، بازیگر فیلم Star Wars: The Force Awakens  از کمپانی الکترونیک آرتز درخواست کرده‌اند که به دنباله Battlefront بخش کمپین تک‌نفره را نیز اضافه کند. اما این کمپانی در این باره همچنان سکوت کرده است. در ادامه لورا میل همکاری با کمپانی‌های دیزنی و لوکاس‌فیلم را «فوق‌العاده» توصیف می‌کند و اعلام می‌کند که در هنگام امضای قرارداد همکاری، چنین نتیجه‌ای را پیش‌بینی نمی‌کردند. لورا میل پیش از آن‌که مدیریت بخش نشر جهانی کمپانی الکترونیک آرتز را بر عهده بگیرد، از ژوئن ۲۰۱۳ به مدت یک سال کنترل تیم «جنگ ستارگان» کمپانی الکترونیک آرتز را در اختیار داشته و در این مدت یک برنامه ۱۰ ساله با محوریت همکاری کمپانی‌های الکترونیک آرتز و دیزنی ارائه داده است. لورا میل اعتقاد دارد که تلاش‌های کمپانی الکترونیک آرتز برای ساخت بازی‌های «جنگ ستارگان» باعث شده که استعدادهای شگرف حوزه بازی‌های ویدیویی در این کمپانی گردهم بیایند:

موردی که باعث می‌شود که شور و اشتیاق در وجود ما جریان داشته باشد، این است که نه تنها ساخت بازی‌های سری «جنگ ستارگان» وظیفه ما است، بلکه تمامی ما به این سری علاقه‌مند بوده و از طرفداران آن هستیم. ساخت بازی‌های سری «جنگ ستارگان» برای کارمندان و اعضای کمپانی الکترونیک آرتز  بسیار ارزشمند و رضایت‌بخش  بوده و خواستار محلق شدن به تیم‌های سازنده بودند. در واقع این سری باعث شد که بتوانیم استعدادهای مختلفی را جذب کنیم.

به نظر من، این اعتقاد که عضویت در تیم سازنده بازی‌های سری «جنگ ستارگان» یک افتخار بزرگ است، در وجود تک تک اعضای کمپانی الکترونیک آرتز نهادینه شده است. ما بسیار به این اتفاق، افتخار می‌کنیم.

john-boyega-star-wars-battlefront (2) جان بویگا، بازیگر فیلم Star Wars: The Force Awakens

علاوه بر دنباله بازی Star Wars Battlefront، چندین پروژه با محوریت «جنگ ستارگان» توسط استودیوهای مختلف در حال ساخت است که کمپانی الکترونیک آرتز وظیفه انتشار تمامی آن‌ها را بر عهده دارد. این بازی‌ها به شرح زیر هستند:

  • دنباله Star Wars Battlefront که حاصل همکاری استودیوهای دایس و موتیو بوده در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد
  • یک بازی اکشن ماجراجویی سوم شخص که توسط استودیو ریسپاون در حال ساخت است
  • بازی اکشن جدیدی که در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد و استودیو ویسرال گیمز مسئولیت ساخت آن را بر عهده دارد
  • روند توسعه بازی Star Wars: The Old Republic توسط استودیو بایوور ادامه پیدا می‌کند
  • استودیو کپیتال گیمز روند توسعه Star Wars Galaxy of Heroes را ادامه می‌دهد
  • استودیو موتیو در ساخت دنباله Star Wars Battlefront با استودیو دایس همکاری می‌کند
  • استودیو کرایتریون در ساخت یک پروژه معرفی نشده «جنگ ستارگان» همکاری خواهد کرد

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده