// شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۳

به مدت یک هفته تمامی قهرمان‌های بازی Star Wars Battlefront رایگان شدند

به مناسبت رویداد جشن Star Wars در اروپا، استودیو دایس به مدت یک هفته تمامی قهرمان‌های بازی Star Wars Battlefront را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است. با زومجی همراه باشید.

به‌مناسبت رویداد برگزاری جشن Star Wars در اروپا، دایس، استودیو سازنده بازی، به تمامی کسانی وارد حساب کاربری خود در داخل بازی ‌Star Wars Battlefront  شوند ۵۰۰۰ Credit (پول درون بازی) هدیه خواهد داد. البته این یکی از تدارکات ویژه دایس برای بازی است. جایزه بعدی این است که طی یک هفته تمامی قهرمان‌های بازی اعم از قهرمان‌های اصلی و قهرمان‌های اضافه شده توسط بسته‌های الحاقی برای بازیکنان به صورت رایگان در دسترس خواهند بود.

یکی از کاربران توئیتر در صفحه خود این خبر را اعلام کرد و مسئولین گیم‌اسپات پس از وارد شدن به حساب کاربری خود در داخل بازی، ۵۰۰۰ کردیت دریافت کرده‌اند. همچنین یک پیام در ارتباط با رایگان شدن قهرمان‌ها بر  روی صفحه‌نمایش ظاهر می‌شود.

همچنین طی یک خبر اعلام شد که هفته آینده یک حالت آفلاین برای بازی Star Wars Battlefront در دسترس قرار خواهد گرفت و اطلاعات بیشتری برای بسته الحاقی Death Star منتشر شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده