// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۱۶

الکترونیک آرتز موتیو در حال کار برروی دنباله Star Wars Battlefront است [E3 2016]

در جریان رویداد EA Play، الکترونیک آرتز دقایقی قبل از توسعه دنباله بازی Star Wars Battlefront  توسط الکترونیک آرتز موتیو (EA Motive) خبر داد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

الکترونیک آرتز با انتشار ویدیویی کوتاه رسما از تولید دنباله بازی Star Wars Battlefront خبر داد. مدتی قبل، شنیده‌هایی پیرامون همکاری متیو، به رهبری جید ریموند، سازنده Assassin’s Creed با امی هنینگ، خالق بازی Uncharted در استودیوی ویسرال در سطح رسانه‌ها منتشر شده بود. اکنون با این رونمایی، این موضوع مشخص نیست که استودیوی موتیو به تنهایی برروی دنباله Star Wars Battlefront کار می‌کند یا توسعه بازی با همکاری این استودیو دایس دنبال می‌شود.

علاوه بر این، در معرفی بازی در کنفرانس الکترونیک آرتز شاهد تصاویری از بازی سوم شخص Star Wars با همکاری هنینگ هستیم. مدتی قبل رسپاون اینترتینمنت، سازنده Titanfall  رسما از ساخت بازی اکشن ماجراجویی از سری Star Wars خبر داده بود. همچنین نمایی از تجربه Battlefront با پلی‌استیشن VR، هدست واقعیت مجازی سونی را نیز به نمایش گذاشته شد. در روزهای گذشته  دایس اولین جزئیات از انتشار Bespin، بسته‌ الحاقی جدید Star Wars Battlefront را در کنار تاریخ عرضه بسته اعلام کرده بود.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده