نویسنده: محسن بیگی نیا
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۳۷

با نحوه ساخته شدن بازی های Star Wars الکترونیک آرتز آشنا شوید [E3 2016]

شرکت الکترونیک آرتز بازی‌های Star Wars زیادی را در استودیو‌های خودش در دست ساخت دارد. آنها در ویدئویی جدید در جریان رویداد EA Play از چگونگی پیشرفت و نحوه ساخته شدن بازی‌ها اطلاعات جدیدی را ارائه داده‌اند.با زومجی همراه باشید.

امروز در طول کنفرانس الکترونیک آرتز (Electronic Arts) در E3 2016، این شرکت ویدئویی را نمایش داد که وضعیت کنونی بازی‌های متعدد این شرکت در دنیای Star Wars را به تصویر کشیده بود. این ویدئو بخش‌هایی از پروژه‌های در حال ساخت در استودیوهای دایس (DICE)، ویسرال (Visceral)، موتیو (Motive)، بایوور (BioWare) و کپیتال گیمز (Capital Games) را نشان می‌داد.

ما همچنین متوجه شدیم که استودیوی موتیو، استودیوی تازه تأسیس الکترونیک آرتز، که توسط جید ریموندز، تهیه کننده‌ی بازی Assassin's Creed، مدیریت می‌شود روی یک بازی Battlefront کار می‌کند (اولین بازی توسط دایس ساخته شده بود). بعلاوه، لحظاتی کوتاه از بازی ویسرال گیمز نیز در این ویدئو به چشم می‌خورند. این ویدئو را در ادامه تماشا کنید:

|

بازی‌های استار وارز در درست ساخت الکترونیک آرتز:

  • دایس - همکاری با استودیوی موتیو برای ساخت یک بازی Star Wars Battlefront  جدید.
  • ریسپاون - یک بازی اکشن ماجراجویی سوم شخص
  • ویسرال گیمز - ادامه ساخته بازی Star Wars: The Old Republic
  • کپیتال گیمز - ادامه ساخت بازی Star Wars Galaxy of Heroes
  • موتیو - ساخت یک بازی جدید Star Wars Battlefront، با همکاری دایس

منبع: Gamespot

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده