نویسنده: میثم علی حسنی
// دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۳

هفته نامه Dota 2 قسمت ۱۷: از قهرمانی OG در مانیل تا معرفی شش تیم راه یافته به سیاتل

با شماره هفدهم هفته نامه بازی Dota 2 در خدمت شما هستیم تا مهمترین رویداد هفته گذشته مانند قهرمانی OG در دو تورنمنت پیاپی تا معرفی شش تیم راه یافته به The International 6 را با هم مرور کنیم. با زومجی همراه باشید.

og cahmpions

OG قهرمان مسابقات Major مانیل شد

بالاخره آخرین دوره از تورنمنت‌های فصلی ماقبل The International 6 به پایان رسید و OG توانست اولین تیمی در تاریخ باشد که جایگاه اول دو رقابت رسمی کمپانی ولو را به دست می‌آورد. در گراند فینال این مسابقات ۱/۱۱۰/۰۰۰ دلار منتظر تیم پیروز میدان بود و OG توانست با شکست Liquid این جایزه را از آن خود کند.

مطالب مرتبط

ti6--inv-Dota-2-Zoomg

شش تیم به The International 6 دعوت شدند

بعد از پایان تورنمنت بهاری مانیل شرکت ولو با انتشار یک اعلامیه رسمی نام شش را به عنوان دعوت شدگان رسمی به TI6 معرفی کرد تا تکلیف ۱۰ تیم باقی مانده در مرحله مقدماتی مسابقات مشخص شود. در ادامه اسامی تیم‌های دعوت شده را مشاهده خواهید کرد:

Europe OG
Europe Team Liquid
Ukraine Natus Vincere
China Newbee
China  LGD Gaming
Korea MVP Phoenix

The-Summit-5-Dota-2-Zoomg

OG ،Na'Vi و Liquid دعوت شدگان به مسابقات The Summit 5  خواهند بود

پنجمین فصل از سری رقابت‌های The Summit که هر ساله در لس آنجلس آمریکا برگزار با معرفی سه تیم دعوت شده بزودی مرحله اصلی خود ار آغاز خواهد کرد. تاریخ ۱۳ تا ۱۷ جولای (۲۳ تا ۲۷ تیر) زمان برگزاری این رقابت‌ها است و جز سه تیم دعوت شده تیم‌های Digital Chaos Wings ،Ad Finem و Fnatic از مرحله مقدماتی راهی لس آنجلس می‌شوند و تیم هشتم نیز توسط Redemption Vote معرفی خواهد شد.

6.88-patch-Dota-2-Zoomg

انتشار آپدیت 6.88 برای بازی Dota 2

با پایان مسابقات مانیل بلافاصله ولو نسخه 6.88 را برای بازی Dota 2 عرضه کرد که البته تغییرات مهمی را در برنداشت و آیتم جدیدی عرضه نشد. از مهمترین تغییرات این بروزرسانی می‌توان به نوع دمیج Ulti هیروی Enigma اشاره کرد که حالا به جای مجیکال دمیج Pure وارد می‌کند و حتی spell immunity را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

OG-Champion-ESL-One-Frankfurt-2016-Dota-2-Zoomg

ESL One فرانکفورت نیز توسط OG فتح شد

به نظر می‌رسد هیچ تیم حریف Miracle و همراهانش نمی‌شوند تا آن‌ها دومین جام خود را در فاصله‌ای کمتر از ۱ هفته فتح کنند. این تورنمنت با حضور هشت تیم برگزار شد و در گراند فینال OG با نتیجه ۳-۰ Na'Vi را شکست دهد تا از همین الان طرفداران این تیم آن‌ها را فاتح The International 6 بدانند.

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده