// یکشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۲

جید ریموند از بازی های جنگ ستارگان در حال ساخت کمپانی الکترونیک آرتز می گوید

تا آغاز نمایشگاه E3 2016، بزرگترین رویداد حوزه بازی‌های ویدیویی زمان زیادی باقی‌ نمانده است و کمپانی‌های مختلف یکی پس از دیگری به معرفی برنامه‌های خود می‌پردازند. حال کمپانی الکترونیک آرتز از برنامه‌های خود در قبال بازی جدید جنگ ستارگان گفته است.

در سال ۲۰۱۳ و به واسطه همکاری کمپانی الکترونیک و دیزنی، این ناشر بازی‌های ویدیویی توانست انحصار بازی‌های مرتبط با مجموعه جنگ ستارگان را تا سال ۲۰۲۳ در اختیار بگیرد. کمپانی الکترونیک آرتز با هدف گسترش جهان بازی‌های ویدیویی مجموعه جنگ ستارگان، وظیفه ساخت بازی‌های مبتنی بر این مجموعه را بر عهده بسیاری از استودیوهای خود از جمله بایوور، دایس، ویسرال گیمز و موتیو (Motive) رار داد.حال جید ریموند، مدیر کل استودیوهای موتیو و ویسرال در قالب پستی در وبلاگ کمپانی الکترونیک آرتز توضیحاتی در مورد اوضاع کنونی این دو استودیو ارائه داده است:

بگذارید برویم سر اصل مطلب؛ در استودیوهای موتیو و ویسرال ما مشغول کار بر روی پروژه‌های فوق‌العاده‌ای هستیم و همچنان در پی جذب نیروهای بااستعداد و باتجربه هستیم.

جید ریموند در بخش دیگری از پست خود در وبلاگ الکترونیک آرتز تایید می‌کند که استودیو تازه تاسیس موتیو در عمر یک ساله خود توانسته نیروی انسانی باتجربه و حرفه‌ای خود را به ۵۵ نفر افزایش دهد و هر هفته تعداد بیشتری در این استودیو مشغول به کار می‌شوند. پیش از این اعلام شده بود که استودیو موتیو علاوه بر ساخت یک بازی ویدیویی با محوریت جهان جنگ ستارگان، در حال بررسی ایده‌ها برای خلق IP کاملا جدید و مشابه مجموعه Assassin's Creed است که این بازی تا سال ۲۰۲۰ عرضه نخواهد شد. جید ریموند در این باره می‌گوید:

ما بدون مشکل در حال پیشروی هستیم. آغاز سفر ما به سوی موفقیت با یک بازی جنگ ستارگان و بررسی ایده‌های مختلف در جهت خلق IP کاملا جدید است. افتخار می‌کنم که جزئی از آن هستم و نمی‌توانم برای انتشار جزئیات پروژه‌های موتیو بیشتر از این صبر کنم.

Jade Raymond and Electronic Arts Logo

جید ریموند در قبال بازی جنگ ستارگان استودیو ویسرال گیمز که تحت هدایت و کارگردانی امی هنینگ، نویسنده باتجربه پیشین مجموعه آنچارتد در حال است، اعلام کرده که روند ساخت این بازی به مرحله «هیجان‌انگیزی» رسیده است:

او (امی هنینگ) از معدود استعدادهای درخشان داستان‌نویسی است و نتیجه همکاری او با نیروهای خلاق کمپانی لوکاس‌فیلم نتیجه‌ای جز خلق داستانی جدید و اصیل از جنگ ستارگان در بر نخواهد داشت.

به اعتقاد جید ریموند، امی هنینگ و اسکات پروست، مدیر کل استودیو ویسرال گیمز، «پروژه بازی جدید جنگ ستارگان را در مسیری قرار داده‌اند که پیشگام دوران جدیدی خواهد بود». با این وجود که جید ریموند از حضور بازی جدید جنگ ستارگان، محصول استودیو موتیو در نمایشگاه E3 صحبتی به میان نیاورده است، اما پست خود را با جمله «چند هفته دیگر شما را خواهم دید!» به پایان رسانده است.علاوه بر استودیو ویسرال گیمز و موتیو، اعلام شده است که استودیو ریسپاون اینترتینمنت، سازنده بازی Titanfall، در حال ساخت یک بازی سوم شخص اکشن ماجراجویی با محوریت جنگ ستارگان است و همچنین استودیو دایس ساخت دومین نسخه Star Wars Battlefront را در دستور کار دارد. نسخه قبلی این مجموعه در سال ۲۰۱۵ منتشر شد که فروش ۱۴ میلیون نسخه‌ای این بازی نشان‌دهنده استقبال علاقه‌مندان از این بازی است.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده