نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰

بازی Star Wars استودیو ویسرال گیمز یک اثر نقش آفرینی با محوریت هان سولو نخواهد بود

استودیو ویسرال گیمز در حال ساخت یک بازی بر اساس سری Star Wars است که هنوز جزییاتی در مورد آن ارائه نشده است. با این حال یکی از نویسندگان بازی اخیرا اعلام کرده که نقش آفرینی بودن بازی و حضور شخصیت هان سولو در آن، فقط شایعاتی است که طرفداران ساخته‌اند.

پس از عرضه بازی Star Wars: Battlefront در سال ۲۰۱۵ که ساخت آن را استودیو دایس (EA Dice) بر عهده داشت، حال استودیو Visceral Games، سازنده سه‌گانه Dead Space و ‌Battlefield Hardline، در حال ساخت بازی دیگری از مجموعه جنگ ستارگان است که گفته می‌شود یک بازی اکشن ماجراجویی سوم‌شخص خواهد بود. استودیو سازنده هنوز جزییات زیادی از این بازی منتشر نکرده و احتمال می‌رود که در جریان رویداد E3 2016، نمایش‌هایی از آن شاهد باشیم.

با این حال اخیرا تاد استاشویک، یکی از نویسندگان بازی، اعلام کرده که هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد این بازی نمی‌توان ارائه کرد و اخباری که در مورد وجود المان‌های نقش آفرینی و حضور شخصیت هان سولو در این بازی منتشر شده، مواردی هستند که طرفداران بر اساس شایعات ساخته‌اند:

اگر شما به اخباری که در اینترنت پخش شده باور داشته باشید، ما در حال ساخت یک بازی نقش آفرینی جهان‌باز هستیم که هان سولو شخصیت اصلی آن خواهد بود. ولی ما حتی در مورد این موارد فکر هم نکرده‌ایم و هنوز اطلاعاتی در مورد بازی ارائه نکردیم.

جالب است بدانید که نویسنده اصلی این بازی، امی هنینگ، نویسنده سابق استودیو ناتی داگ است و همین امر باعث می‌شود تا انتظارات از این نسخه استار وارز بسیار بالا باشد.

نظر شما در مورد اظهارات نویسنده بازی چیست؟

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده