نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۵

بازی جنگ ستارگان استودیو ویسرال گیمز یک نقش آفرینی جهان باز خواهد بود

استودیو ویسرال گیمز امروز آگهی‌ استخدامی منتشر کرد که با توجه به اطلاعات مندرج در آن‌ مشخص شد بازی‌ای که این استودیو از دنیای جنگ ستارگان در دست ساخت دارد، یک بازی نقش آفرینی جهان باز خواهد بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

همه ما می‌دانیم که ویسرال گیمز در حال ساخت یک بازی بر اساس مجموعه جنگ ستارگان است. تا به حال اما به غیر از چند اطلاعات جزیی از قبیل اینکه ناشر بازی الکترونیک آرتز است و جید ریموند، تهیه کننده سابق یوبی‌سافت و ایمی هنینگ، نویسنده مجموعه آنچارتد، در ساخت آن‌ مشارکت دارند،خبر دیگری  از بازی منتشر نشده بود.

اما امروز به نظر می‌رسد با انتشار یک آگهی‌ استخدام که توسط ویسرال گیمز صورت گرفته، اطلاعات منتشر شده از این بازی وارد فاز‌ تازه‌ای شده است. با استناد به این آگهی‌ استخدام، به نظر می‌رسد بازی بعدیی که قرار است از روی این مجموعه محبوب ساخته شود، یک بازی نقش آفرینی جهان باز خواهد بود. متن آگهی‌ استخدام منتشر شده توسط ویسرال در وب‌سایت کریر فور را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

مهارت‌های طراحی سیستم‌های بازی خود و عشق خود به مجموعه جنگ ستارگان را به ویسرال گیمز بیاورید. در بخش‌هایی‌ اعم از کنترل قهرمان، مکانیک قهرمان، رفتار هوش مصنوعی‌، مبارزات، اسلحه‌ها، طراحی کلاس، مهارت‌ها، طراحی دشمن، داستان و مبارزه با باس‌ها در ساخت این بازی مشارکت داشته باشید.

حال تنها کاری که طرفداران مجموعه Star Wars می‌توانند بکنند این است که تا منتشر شدن اطلاعات رسمی توسط الکترونیک آرتز و ویسرال گیمز درباره بازی منتظر بمانند.

نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا شما یک بازی نقش آفرینی را که در دنیای جنگ ستارگان جریان دارد، می‌پسندید؟

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده