// چهار شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۷

بازی های رایگان ماه می برای سرویس ایکس باکس لایو گلد مشخص شدند

بعد از ارائه مجموعه بازی‌های پرفروش برای اعضای ایکس‌ باکس لایو گلد در ماه آوریل، ظاهرا مایکروسافت قصد رجوع به بازی‌های کوچک‌تر در ماه می ۲۰۱۶ را دارد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

ظاهرا بازی‌های کوچک و مستقل، اما با کیفیت بالا در ماه می، گزینه اصلی دانلود برای اعضای گلد سرویس ایکس‌باکس لایو خواهند بود. هرچند بازی‌های معرفی شده در ماه جاری از نظر کیفی در سطح قابل قبولی قرار دارند، با این حال به نظر نمی‌رسد در لیست انتظار هر بازیکنی قرار داشته باشند.

با نگاهی به فهرست بازی‌های رایگان ماه می ۲۰۱۶، اعضای گلد شاهد حضور نام دو بازی Defense Grid 2 و Costume Quest 2 برای ایکس‌باکس وان و همچنین GRID 2 و Peggle برای کنسول ایکس‌باکس 360 هستند. با این حساب، بازی Defence Grid 2 از تاریخ ۱ می (۱۲ اردیبهشت) تا پایان ماه به صورت رایگان در دسترس خواهد بود. بازی Costume Quest 2 نیز از تاریخ ۱۶ می (۲۷ اردیبهشت) تا تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۶ خرداد)  به طور رایگان قابل دانلود است. صاحبان ایکس‌باکس 360 که جزء اعضای گلد سرویس ایکس‌باکس لایو هستند نیز از ۱ تا ۱۵ ماه می می‌توانند GRID 2 را دانلود کنند و سپس از نیمه ماه تا ۳۱ می (۱۱ خرداد) قادر به دریافت Peggle هستند. هرچند سه عدد از بازی‌های رایگان لیست، دومین شماره از مجموعه خود محسوب می‌شوند با این حال، با توجه به سبکی که دارند به نظر نمی‌رسد نیازی به انجام شماره اول سری هم باشد.

با اعلام لیست بازی‌های رایگان ماه می ایکس‌باکس لایو، اکنون تنها باید در انتظار اعلام عمومی بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس توسط سونی باشیم. سونی در ماه‌های اخیر بیشتر برروی بازی‌های کوچک و مستقل تمرکز کرده است.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده