نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰

لیست بازی های رایگان ماه آوریل سرویس ایکس باکس لایو گلد مشخص شد

مایکروسافت به رسم هر ماه، اسامی بازی‌های رایگان سرویس Xbox Live Games With Gold را برای ماه آوریل (۱۳ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت) مشخص کرده که آثار بزرگی مثل Sunset Overdrive و The Wolf Among Us در بین آن‌ها دیده می‌شوند. با زومجی همراه باشید.

کمپانی Microsoft از چند وقت پیش اعلام کرده بود که طرفداران منتظر بازی‌های بزرگی برای سرویس ایکس‌باکس لایو گلد در ماه آوریل باشند و حال با اعلام لیست رسمی این بازی‌ها، مشخص شده که این کمپانی به وعده خود عمل کرده است. بر این اساس، بازی‌های The Wolf Among Us و Sunset Overdrive برای کنسول ایکس‌باکس وان و Dead Space و Saint Row 4 هم برای ایکس‌باکس 360 عرضه خواهند شد.

البته طبق روال همیشگی سرویس مذکور، تمامی این بازی‌ها در سراسر ماه آوریل در دسترس طرفداران نخواهند بود. دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان، می‌توانند در تمام طول ماه، بازی The Wolf Among Us را تجربه کنند و بازی Sunset Overdrive هم از تاریخ ۱۶ آوریل (۲۸ فروردین تا ۱۵ مِه (۲۶ اردیبهشت) قابل بازی خواهد بود. برای ایکس‌باکس 360 هم، Dead Space 3 در نیمه اول ماه آوریل (۱۳ تا ۲۷ فروردین) و Saint Row 4 در نیمه دوم ماه (۲۸ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت) عرضه خواهند شد.

در پایان می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی‌های ماه آوریل را تماشا کنید:

|

اشتراک یک ساله سرویس ایکس‌باکس لایو گلد، ۶۰ دلار قیمت دارد که دارندگان آن هر ماه به بازی‌های جدیدی به صورت رایگان دسترسی پیدا می‌کنند.

نظر شما در مورد بازی‌های ماه آوریل چیست؟

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده