// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰

تاریخ انتشار بسته الحاقی Whispers of the Old Gods برای بازی Hearthstone مشخص شد

بلیزارد، توسعه‌دهنده بازی کارتی Hearthstone زمان انتشار Whispers of the Old Gods، تازه‌ترین بسته گسترش این بازی، را برای پلتفرم‌های مختلف رایانه‌های شخصی و پلتفرم‌های موبایل اعلام کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

Hearthstone بازی دوست‌داشتنی کارتی کمپانی بلیزارد باری دیگر با انتشار بروزرسانی تازه‌ای گسترش پیدا می‌کند. Hearthstone: Whispers of the Old Gods، تازه‌ترین بسته‌الحاقی این بازی که اسفندماه سال گذشته رونمایی شد، طبق گفته‌ی بلیزارد هفته‌ی آینده در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۶ (۷ اردیبهشت) برای رایانه‌های شخصی ویندوز، مک و دستگاه‌های iOS و اندروید  در منطقه امریکا منتشر خواهد شد. طبق گفته‌ی بلیزارد علاقمندان در اروپا و آسیا نیز با یک روز تاخیر در تاریخ ۸ اردیبهشت به این بسته‌الحاقی دسترسی پیدا می‌کنند.

Whispers of the Old Gods قرار است ۱۳۴ کارت جدید شامل C’Thun، Y’Shaarj، Yogg-Saron و N’Zoth را به بازی اضافه کند. این ۴ شخصیت از جمله خدایان دنیای وارکرفت محسوب می‌شوند. بازیکنان اکنون می‌توانند ۵۰ بسته کارت را به قیمت ۵۰ دلار پیش‌خرید کنند. از سوی دیگر گیم‌پلی بازی نیز با الحاق دو حالت جدید استاندارد و Wild توسعه پیدا می‌کند. هر یک از حالت‌های استاندارد و Wild دارای ویژگی‌ها و محدودیت‌هایی هستند که می‌توانید جزئیات آن را در زومجی مطالعه کنید.

درصورتی که علاقمند به مشاهده لیست کامل کارت‌های الحاق شده به بازی Hearthstone هستید؛ وب‌سایت گیم‌اسپات اقدام به انتشار تصویر تمام ۱۳۴ کارت جدید بسته‌الحاقی Whispers of the Old Gods  کرده است.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده