نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

بسته الحاقی Whispers of the Old Gods بازی Hearthstone رسما معرفی شد

چندی پیش بلیزارد وعده داده بود که ۲۱ اسفند محتویات جدیدی برای بازی کارتی Hearthstone معرفی خواهد کرد و دیشب با معرفی بسته‌الحاقی Whispers of the Old Gods به این وعده خود عمل کرد. برای اطلاع از محتویات این DLC با زومجی همراه باشید.

شایعه عرضه بسته‌الحاقی با نام Whispers of the Old Gods از مدت‌ها پیش برای بازی Hearthstone: Heroes of Warcraft کمپانی Blizzard از مدت‌ها پیش به گوش می‌رسید و این کمپانی دیشب و به مناسبت افتتاح رقابت‌های زمستانی این بازی، رسما این DLC را تایید کرد که قرار است اواخر ماه آوریل یا اوایل ماه می ۲۰۱۶ (اردیبشهت ۹۵) عرضه شود. این بسته‌الحاقی در اولین اقدام ۱۳۴ کارت جدید به بازی اضافه خواهد کرد که با محوریت چهار مورد از خدایان دنیای وارکرفت طراحی شده‌اند که C'Thun، Y'Shaarj، Yogg-Saron و N'Zoth نام دارند.

علاوه بر اضافه شدن کارت‌های جدید، دو حالت جدید هم به گیم‌پلی بازی اضافه خواهند شد که Standard و Wild نام دارند. در حالت اول امکان استفاده از کارت‌های دو بسته‌الحاقی اول بازی یعنی Naxxramus و Goblins vs Gnomes وجود نخواهد داشت و در حالت دوم می‌توان از تمام کارت‌هایی که تا به امروز برای این اثر ارائه شده‌اند، استفاده کرد.

بسته الحاقی جدید بازی Hearthstoneبلیزارد ضمن معرفی این بسته‌الحاقی، اطلاعاتی از یکی از کارت‌ها با نام C'Thun ارائه کرد که قرار است یکی از تاثیرگذارترین کارت‌های بازی باشد و از خدایان مشهور در بازی واکرفت به شمار می‌رود. زمانی که گیمر از این کارت استفاده کند، میزان آسیب وارده توسط وی به صورت تصادفی بین تمام نیرو‌های دشمن تقسیم خواهد شد و این شامل تمامی کارت‌های روی میز یا استفاده نشده می‌شود. بلیزارد همچنین اعلام کرد که پیش از عرضه DLC جدید بازه زمانی مشخص خواهد کرد و افرادی که طی آن وارد بازی شوند، می‌تواند سه مورد از بسته‌های کارت جدید را به صورت رایگان دریافت کنند که با باز کردن هریک از آن‌ها، C'Thun و دوتن از همراهانش را هدیه خواهند گرفت. یوونگ وو، سازنده بازی، پس از معرفی این کارت در مورد آن گفت:

 

زمانی که کارت C'Thun را طراحی کردیم، تصمیم گرفتیم تا آن را در اختیار تمام طرفداران قرار دهیم. ما دوست داشتیم تا پس از باز کردن بسته‌های هدیه، طرفداران حس بی‌نظیری از داشتن این کارت بسیار تاثیرگذار داشته باشند.

یکی دیگر از کارت‌های جدیدی که به بازی اضافه خواهد شد، بازگشت Antique Healbot در قالب Corrupted Healbot است. قدرت این کارت به ۶/۶ ارتقا یافته است؛ ولی به جای بازگرداندن سطح سلامتی هیرو گیمر، سلامتی هیرو دشمن را افزایش می‌دهد و عملکردی به ضرر گیمر خواهد داشت. یوونگ وو عملکرد این کارت را مشابه «رفتار واریو در برابر ماریو» معرفی کرد!

این بسته‌الحاقی در قالب ۵۰ بسته از کارت‌ها به فروش خواهد رسید که علاقه‌مندان می‌توانند آن‌ها را به قیمت ۴۹/۹۹ دلار پیش‌خرید کنند و به عنوان جایزه، تم C'Thun را به عنوان پس‌زمینه کارت‌هایشان دریافت کنند. پس از عرضه همچنین این بسته‌های کارت به برندگان Arena و مسابقات حالت جدید Standard هم داده می‌شود.

نظر شما در مورد این بسته‌الحاقی و محتویات آن چیست؟

منبع: TheVerge


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده