نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰

سامسونگ Game Pack جدیدی با امتیازات ویژه برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج معرفی کرد

کمپانی سامسونگ برنامه‌های زیادی برای تبدیل پرچمدار‌های جدید خود یعنی Galaxy S7 و Galaxy S7 edge به گوشی‌های مخصوص بازی دارد و در همین راستا بسته‌ای شامل ۱۶ بازی را معرفی کرده که دارندگان این گوشی‌ها از امتیازات ویژه‌ای در آن برخوردار خواهند بود. با زومجی همراه باشید.

گوشی‌های گلکسی اس 7  و اس 7 اج سامسونگ، جدا از تمامی توانایی‌های سخت‌افزاری عالی مثل پردازنده قوی و صفحه‌نمایش با کیفیت که آن‌ها را به یک گوشی مناسب برای بازی تبدیل می‌کنند، دارای امتیازات ویژه‌ای از جنبه نرم‌افزاری هم برای گیمر‌ها خواهند بود. در این راستا Samsung یک «Game Launcher» اختصاصی برای پرچمدار‌های جدید طراحی کرده که امکاناتی مثل تنظیم کیفیت بازی‌ها، غیرفعال کردن Notification‌ها در حین بازی و همچنین ضبط ویدیو گیم‌پلی می‌دهد.

ولی این کمپانی کره‌ای به تنها به این بسند نکرده و امروز یک «Game Pack» جدید برای گوشی‌های خود معرفی کرد که از طریق گلکسی اپ استور عرضه خواهد شد و شامل ۱۶ بازی رایگان (با خرید‌های درون برنامه‌ای) است که دارندگان گوشی‌های جدید گلکسی از امتیاز ویژه‌ای در آن‌ها برخوردار خواهند بود. برای مثال هرکسی که بازی Hearthstone کمپانی بلیزارد را بر روی Galaxy S7 خود اجرا کند، سه بسته کارت را به صورت رایگان دریافت خواهد کرد. یا در نمونه‌ای دیگر، قسمت چندنفره بازی Badland برای دارندگان این گوشی‌ها رایگان خواهد بود و این در حالی است که این قسمت را باید در حالت معمول توسط خرید‌های درون برنامه‌ای خریداری کرد.

البته سامسونگ طرفداران خود را مجبور به دانلود از فروشگاه مخصوص گلکسی نمی‌کند و در صورت دانلود این بازی‌ها از طریق فروشگاه گوگل هم می‌توانید به امتیازات ویژه تعیین شده دسترسی داشته باشید. با این حال دانلود بازی‌ها از فروشگاه خود سامسونگ راحت‌تر است و اطلاعات دقیقی از امتیازات مذکور نیز ارائه می‌دهد. در پایان می‌توانید در تصاویر زیر لیست کامل بازی‌ها و امتیازات هریک را مشاهده کنید:

 

منبع: PhoneArena


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده