نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۰

همکاری سامسونگ با بلیزارد و الکترونیک آرتز برای توسعه بازی های گلکسی اس 7

سامسونگ در حال رونمایی رسمی از گوشی پرچمدار Galaxy S7 خود در جریان کنگره جهانی موبایل است و اخباری هم در مورد ویژگی‌های مخصوص بازی این گوشی مخابره شده که یکی از آن‌ها همکاری سامسونگ با بلیزارد و الکترونیک آرتز برای توسعه بازی‌ها است. با زومجی همراه باشید.

سامسونگ رسما در جریان کنگره جهانی موبایل (MWC 2016) گوشی پرچمدار جدید خود را با نام گلکسی اس 7 معرفی کرد که از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 820، نمایشگر 5.1 اینچی با رزولوشن QHD و حساس به فشار بهره می‌برد. ویژگی‌هایی که این گوشی را از لحاظ قدرت پردازشی و همچنین کیفیت تصویر به یک محصول ایده‌آل برای انجام بازی‌های موبایل تبدیل می‌کند. به‌علاوه این گوشی از سیستم تهویه جدیدی نیز بهره می‌برد که باعث می‌شود حتی تحت سخت‌ترین پردازش‌ها هم دمای آن متعادل باشد و از این رو می‌توان ساعت‌ها با گلکسی اس 7 مشغول بازی کردن سنگین‌ترین آثار موبایل شد.

از قضا سامسونگ هم اهمیت زیادی برای بازی‌های این گوشی قائل است و تیم سوئینی، بنیان گذار اپیک گیمز و سازنده موتور بازیسازی آنریل، در جریان کنفرانس سامسونگ به روی سن آمد تا در مورد ویژگی‌های گوشی اس 7 در زمینه بازی‌ها توضیحاتی ارائه کند. وی گفت که رفرش ریت بالای این گوشی در کنار پردازنده قدرتمند آن باعث خواهند شد تا اس 7 یک وسیله ایده‌آل برای بازی باشد. همچنین Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge اولین گوشی‌هایی هستند که از API جدید وولکان (Vulkan) بهره می‌بردند؛ طبق اعلام سویینی، بازی‌های توسعه یافته توسط این API و موتور آنریل انجین ۴، چهار برابر عملکرد بهتری در مقایسه با Open GL ارائه خواهند کرد که باعث می‌شود کیفیتی معادل با کنسول‌های بازی را در این گوشی ببینیم.

سپس مشخص شد که قرار است مجموعه‌ای با نام Samsung Galaxy Game همراه این گوشی ارائه شود که مجموعه‌ای از بازی‌ها را شامل خواهد شد و پس از آن تصاویری منتشر شد که رندر زنده تصاویر سه بعدی و زیبا را در این گوشی نشان می‌داد:

 

ولی شاید جذاب‌ترین بخش در مورد بازی‌های گلکسی اس 7، همکاری سامسونگ با بازیسازان بزرگی مثل بلیزارد و الکترونیک آرتز برای توسعه بازی‌های این گوشی باشد. جی سانگ، مدیر کل بخش موبایل سامسونگ، با ذکر این مطلب اعلام کرد که سامسونگ قصد دارد اس 7 به یک گوشی بسیار کاربردی و مناسب برای سرگرمی تبدیل شود و قراردارد با بازیسازان بزرگ هم در همین راستا منعقد شده است. در تصویر زیر می‌توانید تمامی شرکت‌های بازیسازی بزرگی که با سامسونگ همکاری خواهند کرد را مشاهده کنید:

 

بازی‌های گلکسی اس ۷

بلیزارد چندی پیش اعلام کرده بود که قصد دارد فعالیت‌های بیشتری در زمینه بازی‌های موبایل انجام دهد و حتی شاید شاهد عرضه بازی‌های استراتژیک این کمپانی برای گوشی‌های هوشمند نیز باشیم که همکاری با سامسونگ می‌تواند قدم مثبتی برای عرضه این بازی‌ها بر روی گلکسی اس 7 باشد. پرچمدار جدید سامسونگ همچنین مجموعه‌از برنامه‌های مخصوص بازی هم خواهد داشت که یکی از آن‌ها لانچر اختصاصی بازی‌ها است که می‌توان تمامی بازی‌های نصب شده روی گوشی را از طریق آن اجرا کرد و مورد بعدی هم امکان ضبط و استریم ویدیو گیم‌پلی بازی‌ها است.

نظر شما در این مورد چیست؟

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده