نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۵۰

تماشا کنید: با ویژگی های مخصوص بازی گلکسی اس 7 بیشتر آشنا شوید

ساعاتی پیش کمپانی سامسونگ از پرچمدار جدید خود یعنی Galaxy S7 در جریان نمایشگاه MWC بارسلون رونمایی کرد. این گوشی هوشمند جدید دارای ویژگی‌هایی از قبیل سیستم خنک کننده مایع و تنظیمات گرافیکی برای گیمرها خواهد بود. با زومجی برای آشنا شدن بیشتر با این ویژگی‌ها همراه باشید.

امروز و در جریان کنفرانس خبری سامسونگ در جریان کنگره جهانی موبایل بارسلون، این کمپانی کره‌ای از پرچمدار جدید خود رونمایی کرد. این پرچمدار جدید Galaxy S7 نام دارد و در دو نسخه معمولی و Edge عرضه می‌شود. این دو گوشی جدید، دارای ویژگی‌هایی خاصی برای گیمرهای موبایل هستند.

بنابر گزارش وب‌سایت سی‌نت، یکی از این ویژگی‌های جالب، قابلیت خنک کنندگی مایع است که معمولا در رایانه‌های شخصی مخصوص بازی دیده می‌شود. سی‌نت در گزارش خود نوشت:

مشخصا این سیستم خنک کننده مایع در مقایسه با سیستم مشابه در رایانه‌های مخصوص بازی، مقیاس بسیار کوچکتری دارد اما این سیستم تعبیه شده در پرچمدار جدید Samsung، باعث می‌‎شود که در هنگام اجرای بازی‌های سنگین، پردازنده این گوشی بیش از اندازه گرم نشود.

همچنین این گوشی از یک API به نام وولکان بهره می‌برد که به توسعه‌دهندگان این اجازه را می‌دهد که بازی‌هایی برای این دستگاه بسازند که تا به حال نظیر آن در دستگاه‌های اندرویدی دیده نشده است.

به علاوه، گلکسی اس ۷، دارای یک حالت جدید به نام No Alarms است که گیمر در هنگام بازی کردن با فعال کردن این حالت، با زنگ‌ها یا پیغام‌های ناخواسته مواجه نمی‌شود و می‌تواند بدون ترس از اینکه بازی‌اش توسط یک پیغام یا تماس تلفنی قطع شود، به بازی خود ادامه دهد. همچنین شما می‌توانید دو دکمه پایین گوشی را قفل کنید تا با زدن تصادفی آنها، خدشه‌ای در بازی شما وارد نشود. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این گوشی، توانایی ضبط گیم‌پلی است و سامسونگ قصد دارد با این کار باعث شود که گیمرها ویدیوهای معروف Let's Play را که پیش از این مختص بازی‌های کنسولی و رایانه‌های شخصی بود، تهیه کنند و به اشتراک بگذارند. گوشی می‌تواند بازی شما را ضبط کند و دوربین جلوی آن نیز می‌تواند از طریق ویژگی تصویر در تصویر، از صورت گیمر فیلم‌برداری کند و به وی اجازه دهد که در هنگام بازی خود، توضیحاتی در رابطه با آن ارائه کند.


اما اگر فکر کردید که ویژگی‌های مخصوص بازی این گوشی به همین‌جا ختم می‌شود، در اشتباه هستید. مانند بعضی از بازی‌های رایانه‌های شخصی، شما می‌توانید تنظیمات گرافیکی بعضی از بازی‌ها را دستکاری کنید تا به بهترین تجربه برروی گوشی هوشمند خود دست یابید:

آخرین ویژگی مخصوص بازی این گوشی، توانایی دستکاری کردن تنظیمات گرافیکی است. شما توانایی انتخاب از بین ۳ حالت مختلف را خواهید داشت که این موضوع به شما کمک می‌کند که در هنگام اجرای بازی‌های سنگین، با کم کردن گرافیک، عمر باتری بیشتری داشته باشید. حالت پیش‌فرض، بازی‌ها را با بالاترین گرافیک و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد کرد. حالت دیگر، نرخ فریم را به ۳۰ فریم در ثانیه کاهش می‌دهد و رزولوشن آن را نیز کم می‌کند. یک حالت دیگر نیز وجود دارد که با ثابت نگه داشتن نرخ فریم بر روی ۳۰، رزولوشن را به پایین‌ترین حد می‌آورد تا شما بتوانید عمر باتری بیشتری داشته باشید.

در انتهای این کنفرانس خبری، سامسونگ اعلام کرد کسانی که این گوشی را پیش‌خرید کنند، یک هدست واقعیت مجازی Gear VR ساخته سامسونگ را به همراه ۶ بازی به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. قیمت این هدست به طور جداگانه ۱۰۰ دلار است. علاقه‌مندان می‌توانند این گوشی را از تاریخ ۲۳ فوریه (۴ اسفند) پیش‌خرید کنند.

در انتها نیز می‌توانید مشخصات کلی این گوشی را مشاهده کنید:

  • نسخه ۶ اندروید به نام مارشمالو
  • صفحه نمایش ۵/۱ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰
  • حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت
  • درگاه کارت مایکرو SD و پشتیبانی از کارت‌هایی تا ظرفیت ۲۰۰ گیگابایت
  • دوربین ۱۲ مگاپیکسلی
  • مقاوم در برابر آب (دارای استاندارد IP86)
  • باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری
  • نمایشگری با تکنولوژی «همیشه روشن» که توانایی نشان دادن تقویم و یا عکس را دارد
  • پردازشگر بسیار قوی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ (یا پردازشگر اکسینوس ساخته سامسونگ در بعضی مناطق)
  • دارای ویژگی‌های مخصوص بازی که این اجازه را به گیمر می‌دهد که راحت‌تر بازی‌های خود را ضبط کند
  • در دو رنگ مشکی «Onyx» و طلایی «Platinum»

نظر شما درباره پرچمدار جدید سامسونگ چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده