نویسنده: معین کلهری
// پنجشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۰

جزییات جدیدی از داستان بازی Mass Effect: Andromeda فاش شد

به‌تازگی اطلاعات جدیدی درباره داستان اثر Mass Effect: Andromeda در دسترس قرار گرفته است و با استناد به آن با داستان مهیجی روبرو خواهیم بود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

اگرچه مشخص شده است که حوادث بازی مس‌افکت: آندرومدا حول و محور کهکشانی کاملاً جدید تحت‌نامِ «آندرومدا» و مدت‌ها پس از اتفاقات سه‌گانه اصلی می‌چرخد؛ اما کماکان تمامی اطلاعاتمان از داستان اثر مذکور به همین خلاصه می‌شود. با این‌ حال، چندی پیش کمپانی الکترونیک آرتز نظر سنجی در این خصوص برگزار کرده بود که امروز تصاویر آن توسط «نیوگف» در دسترس قرار گرفت و متعاقب‌اش؛ موردی که «یک آینده ممکن» تلقی می‌شود را توضیح می‌دهد.

سوال اول؛ به‌صورت خلاصه اطلاعاتی را در مورد Andromeda ارایه می‌دهد و از مخاطب می‌‌پرسد که علاقه‌مند به انجام این اثر است یا خیر. هرچند که امتناع ورزیدن الکترونیک آرتز کاملاً مشهود است؛ اما این بازنمودِ اجمالی موارد جزیی را شامل می‌شود که کمک بیش‌تری برای روشن شدن داستان این اثر می‌کند.

با اتکا به این نظرسنجی، بشر سعی بر این دارد که خانه‌ای جدید در آندرومدا برای خودش دست و پا کند که در این راه، نیرو‌های بومی این منطقه با آن‌ها مخالفت می‌کنند. این نظرسنجی، آندرومدا را طوری تشریح می‌کند که جهان‌بازِ آن یک‌پارچه و سیاره‌هایش بسیار زیاد هستند. جایی که شخصیت شما رهبری افراد زبده‌ای را به‌دست می‌گیرد و در این راه پیشرفت و شخصی‌سازی حرف اول را می‌زنند.

نظرسنجی که معمولاً توسط ناشران انجام می‌شود، بسیار حائز اهمیت است و به سبب بازاریابی، مخاطب را هدف می‌گیرد. هرچند به‌نظر می‌رسد که متعاقباً بایوور در این رابطه توضیحاتی دقیق‌تر خواهد داد.

Mass Effect: Andromeda که قرار بود در اواخر سال ۲۰۱۶ (آذر-اسفند ۱۳۹۵) منتشر شود، با تاخیر در سه ماهه اول سال آینده میلادی؛ یعنی در بازه زمانی بین اول ژانویه ۲۰۱۷ (۱۲ دی ۱۳۹۵) تا ۳۱ مارس ۲۰۱۷ (۱۱ فروردین ۱۳۹۶) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی روانه بازارها خواهد شد. شما چه فکری می‎کنید؟ دیدگاه‌های خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده