نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

بایوویر تایید کرد: Mass Effect: Andromeda در نمایشگاه E3 حضور خواهد داشت

با اینکه Mass Effect: Andromeda یک بازی بسیار مهم است، اما بایوویر تا به امروز اطلاعات محدودی از آن را در اختیار طرفداران گذاشته است. این شرکت بالاخره تاریخ انتشار اخبار داغ درباره‌ی این بازی مهم را اعلام کرد. با زومجی همراه باشید.

طبق اعلام بایوویر، این شرکت در نمایشگاه E3 امسال اطلاعات زیادی از Mass Effect: Andromeda را ارائه می‌کند. بایوویر در وبسایت رسمی‌اش ضمن تبریک سال نوی میلادی این خبر را اعلام کرد. این شرکت همچنین نگاهی به گذشته داشت و موفقیت بازی‌ Dragon Age: Inquisition را یادآور شد و به انتشار محتواهای دانلودی این بازی در سال ۲۰۱۵ اشاره کرد. بایوویر در ادامه به لحظات خاطره‌انگیزی که این شرکت در سال گذشته تجربه کرد پرداخت و گفت:

در سال گذشته ما زمان فوق‌العاده‌ای برای گفتگو با طرفداران، چه در خیابان و چه از طریق اینترنت داشتیم. در مراسم مختلف با افراد بی‌شماری مواجه شدیم که قصه‌های زیادی را برایمان تعریف کردند؛ قصه‌هایی که ما را خنداندند، به گریه انداختند و به ما گوشزد کردند که چرا بازی می‌سازیم. ما همچنین کازپلی‌های (پوشیدن لباس شخصیت‌های بازی، فیلم و غیره) شگفت‌انگیزی را دیدیم و حتی یک نمایش مُد داشتیم که پر بود از آیتم‌های جدید؛ آیتم‌هایی که آنها را بر اساس بازخوردهای شما هواداران ساختیم.

در حال حاضر فقط می‌توانیم تا زمان برگزاری نمایشگاه E3 صبر کنیم و ببینیم که بایوویر چه اطلاعاتی درباره‌ی Mass Effect: Andromeda منتشر می‌سازد. این بازی که دنباله‌ی Mass Effect 3 (سال ۲۰۱۲) است، اولین بار در کنفرانس شرکت الکترونیک آرتس در نمایشگاه E3 2015 معرفی شد. قرار است Mass Effect: Andromeda اواخر سال ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شود.

پیشنهاد می‌کنیم اولین نگاه زومجی به بازی Mass Effect: Andromeda را نیز از دست ندهید.

منبع: GamingBolt


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده