نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰

طراح ارشد بایوور: بازی های Mass Effect Andromeda و IP جدید کمپانی عالی هستند

آلیستر مکنِلی، طراح ارشد هنری استودیو‌های بازیسازی بایوور، اخیرا اعلام کرده که بازی‌های Mass Effect Andromeda و IP جدید این کمپانی که هنوز معرفی نشده است، فوق‌العاده خواهند بود. با زومجی همراه باشید.

استودیو بایوور اولین بار در سال ۲۰۱۲ اعلام کرد که قصد دارد یک بازی کاملا جدید بسازد و چندی پیش هم برای جذب یک طراح شخصیت برای این بازی، آگهی استخدام منتشر کرد. البته Bioware یک بازی دیگر هم در دست ساخت دارد که نسخه جدید سری محبوب Mass Effect با نام Andromeda است. حال آلیستر مکنِلی، طراح هنری ارشد استودیو‌های ادمونتون، مونترال و آستین این کمپانی، طی اظهار نظری جدید اعلام کرده که این بازی‌ها فوق‌العاده هستند:

دیروز Mass Effect Andromeda و امروز هم IP جدید بایوور را تجربه کردم و در یک کلام هر دو آن‌ها عالی هستند. تی‌-شرتی که امروز پوشیدم، طرح خاصی ندارد!

منظور آلیستر از اشاره به تی‌-شرت، مطلبی است که وی چندی پیش عنوان کرده و گفته بود که در جریان مراسم GDC 2016، تی‌-شرتی با طرح IP جدید بایوور پوشیده که هیچ کس متوجه آن نشده است! همان‌طور که اشاره کردیم، بایوور ساخت این IP را از سال ۲۰۱۲ شروع کرده و آن زمان اعلام کرده بود که این بازی بر اساس «یک تکنولوژی جدید در صنعت بازی» ساخته می‌شود. چندی پیش بلیک یورگنسن از الکترونیک آرتز که کمپانی مالک بایوور محسوب می‌شود، اعلام کرده بود که دو بازی کاملا جدید را پس از تعطیلات عرضه خواهند کرد که احتمالا یکی از آن‌ها مربوط به استودیو بایوور باشد:

ما بازی‌هایی داریم که هنوز رسما معرفی نشده‌اند؛ با این حال طی شش ماه آینده، اطلاعات جدیدی از این بازی‌ها ارائه کرده و آن‌ها را رسما معرفی می‌کنیم.

Mass Effect Andromeda قرار بود اواخر سال ۲۰۱۶ عرضه شود که چندی پیش با تاخیر مواجه شد و حال در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد و در جریان نمایشگاه E3 2016 که خرداد ماه برگزار می‌شود، اطلاعات جدیدی از آن منتشر خواهد شد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده