نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

توضیحات یوبی‌سافت در مورد محتویات نسخه بتای عمومی بازی The Division

پس از تایید رسمی عرضه نسخه بتا عمومی بازی The Division، کمپانی یوبی‌سافت امروز محتویات آن را نیز مشخص کرده که شاهد تغییراتی نسبت به نسخه بتا محدود هستیم. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

نسخه بتا عمومی بازی The Division در تاریخ ۲۹ بهمن ماه (۱۸ فوریه) برای ایکس‌باکس وان و یک روز بعد برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد تا طرفداران این بازی یک بار دیگر پیش از عرضه نسخه نهایی در تاریخ ۱۸ اسفند (۸ مارس) شانس آزمایش کردن آن را داشته باشند و سرور‌های بازی هم کاملا تحت فشار تست شوند. این نسخه از بازی تفاوت‌هایی از نظر محتوا با نسخه بتا محدود خواهد داشت که چندی پیش در دسترس بود. به همین دلیل هم یوبی‌سافت برای افرادی که پیشتر آن نسخه را دانلود کرده‌اند، یک آپدیت ۱/۶ گیگابایتی عرضه کرده و این گیمر‌ها دیگر نیازی به دانلود کامل بازی نخواهند داشت.

اگر پیش‌تر شانس تجربه نسخه بتا محدود این بازی را داشتید، می‌دانید که با شلیک به دیگر گیمر‌ها در منطقه Dark Zone شخصیت شما برچسب Rogue می‌خورد که وی را به هدفی دلخواه بقیه بازیکنان تبدیل می‌کند و آن‌ها می‌توانند با کشتن شما امتیاز تجربه (XP) بیشتری بگیرند و البته زنده ماندن در این حالت هم شانس تجربه XP بیشتر و پیدا کردن سلاح‌های بهتر را برای گیمر به همراه دارد. اما یکی از مشکلاتی که این بخش از آن رنج می‌برد تبدیل شدن گیمر به Rogue دقیقا پس از برخورد اولین گلوله به دیگر گیمر‌ها بود و از آن جایی که درگیری‌های بازی معمولا شلوغ هستند، این مشکل باعث وارد شدن ناخواسته به این حالت می‌شد. حال یوبی‌سافت با بازخورد طرفداران این مشکل را رفع کرده و فقط پس از وارد کردن مقدار آسیب معین به دیگران، شخصیت‌ شما Rogue می‌شود و البته در این حالت ۱/۵ برابر امتیاز تجربه بیشتر کسب خواهید کرد که این هم یکی از تغییرات نسخه بتا عمومی است.

یکی دیگر از تغییرات این نسخه، اضافه شدن دشمنان کنترل شده توسط هوش مصنوعی بیشتر به منطقه Dark Zone است که چالش زیادی برای گیمر‌ها ایجاد خواهند کرد. به‌علاوه در قسمت Dark Zone به سلاح‌های بهتر و جدید‌تری هم دسترسی خواهید داشت.

یوبی‌سافت همچنین یک مرحله جدید هم برای نسخه بتا عمومی در نظر گرفته است. در بتا محدود گیمر‌ها می‌توانستند با گذراندن یک مرحله Medical Wing را در مقر اصلی فعال کنند که در این نسخه شاهد مرحله جدیدی خواهیم بود که تمام کردن آن Tech Wing را فعال خواهد کرد. به‌علاوه یوبی‌سافت بر اساس نظر و بازخورد‌هایی که از طرفداران پس از نسخه بتا محدود داشته بسیاری از باگ‌های بازی را هم رفع کرده است که شاید مهم‌ترین آن‌ها قطع شدن ارتباط گیمر با سرور‌های بازی باشد که به لطف سرور‌های بهبود یافته دیگر شاهد این مشکل نخواهیم بود.

منبع:VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده