نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

خرید‌های درون برنامه‌ای The Division تاثیری در گیم‌پلی بازی نخواهند داشت

با نزدیک شدن به روز‌های عرضه بازی The Division یکی از سوالاتی که ممکن است برای طرفداران وجود داشته باشد، چگونگی خرید‌های درون برنامه‌ای این بازی است. حال یوبی‌سافت به این سوال پاسخ می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

یوبی‌سافت ماه پیش طی خبری اعلام کرده که خرید‌های درون برنامه‌ای بازی The Division کاملا اختیاری خواهند بود، با این حال اشاره‌ای به چگونگی این خرید‌ها نشد و این احتمال می‌رفت که گیمر‌ها بتوانند با خرید برخی آیتم‌ها از جمله سلاح‌ها یا زره‌های بهتر، شانس بیشتری در مبارزه‌ها داشته باشند و در نتیجه این مساله به تعادل کلی بازی آسیب برساند. ولی اظهار نظر اخیر سازندگان بازی کاملا خیال گیمر‌ها را از این بابت راحت می‌کند. مگنوس جانسن، کارگردان بازی در استودیو مسیو در این مورد گفت:

The Division دارای خرید‌های درون برنامه‌ای خواهد بود و ما آیتم‌های مختلفی را در قالب محتوای قابل دانلود به فروش خواهیم رساند. با این حال این محتویات هرگز باعث نخواهند شد تا گیمری شانس بیشتری برای برنده شدن یا پول بیشتری در بخش Dark Zone داشته باشد. ما حتی تجهیزات بهتر را هم از این طریق ارائه نخواهیم کرد و محتویات قابل خرید بازی فقط می‌توانند به زیباتر شدن ظاهر و پوشش شخصیت شما منجر شوند و جز این تاثیری در بازی نخواهند داشت.

با استناد به صحبت‌های جانسن، مشخص می‌شود که در این بازی پرداخت پول بیشتر به معنی شانس بیشتر برای برنده شدن نخواهد بود و فقط توانایی‌های گیمر در این بین تعیین کننده هستند. The Division در تاریخ ۱۸ اسفند برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه می‌شود و پس از آن هم در طی یک سال شاهد عرضه سه DLC برای آن خواهیم بود که ابتدا برای مدتی در انحصار کنسول ایکس‌باکس وان خواهند بود.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده