نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۱

هر آنچه که باید در مورد بسیم، شخصیت اسسینز کرید میراژ بدانیم

بسیم در جهان Assassin's Creed به‌چنان شخصیت مهمی تبدیل شده است که یک بازی ۲۰ ساعته را براساس قصه‌ی شکوفایی او تولید کرده‌اند. پس در این مقاله ویدیویی همراهمان باشید تا ضمن مرور خلاصه‌ای از قصه‌ی بسیم در بازی AC Valhalla، برای ماجراجویی همراه‌با او در میراژ آماده شویم.

بازی Assassin's Creed Mirage تلاش یوبیسافت برای ثبت پرتابی سه‌امتیازی به‌سمت هویت و «ریشه‌های» این مجموعه، به‌سمت آمال و آرزوهای مشتی از گیمرها برای زنده شدن این سری و رونق گرفتن مجموعه‌ای فراموش نشدنی است. اینکه تلاش شرکت فرانسوی به‌ثمر نشسته یا نه، بحثی جدا است اما یک چیز کاملا مشخص است؛ اهمیت بسیار بالای کاراکتر بسیم (Basim) در آینده‌ی سری اسسینز کرید.

بسیم برای اولین‌بار در بازی Assassin's Creed Valhalla معرفی شد. شخصیتی کاریزماتیک و خاکستری که با ایدئولوژی خاص و رفتارهای بعضا مشکوک، اتفاقاتی بسیار مهم را در قصه‌ی اثر نام‌برده رقم می‌زد. در یک سوم انتهایی و پایان‌بندی اثر مذکور بود که بسیم را در قامت یک شخصیت بسیار مهم دیدیم. اهمیتی که با آفرینش Assassin's Creed Mirage حول محور بسیم ابن اسحاق، دو چندان هم شده است. اما نکته اینجا است که خیلی از ما هواداران قدیمی سری اسسینز کرید که سه‌گانه‌ی اساطیری و شدیدا دور از ماهیت گیم‌دیزاینی سری AC برایمان جذاب نبوده، احتمالا با جناب بسیم آشنایی کافی نداریم و حالا که می‌خواهیم AC Mirage را در آغوش بکشیم، ممکن است آنطور که باید او را نشناسیم.

در ویدیویی که جلوتر آن را تماشا می‌کنیم، سراغ این شخصیت و ارائه‌ی توضیحاتی خلاصه‌وار از ماجراجویی‌های او در والهالا و سرزمین‌های قاره‌ی سبز رفته‌ایم. اگر شما هم مثل من برای تجربه‌ی میراژ هیجان‌زده‌اید و دلتان می‌خواهد بسیم را بیشتر بشناسید، تماشای این ویدیو را هرگز از دست ندهید.

برای حمایت از زومجی لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده