// پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۶

واکنش منتقدین به بازی Assassin's Creed Mirage

دیروز میانگین امتیازات بازی Assassin's Creed Mirage منتشر شد و شاهد عملکرد نسبتا خوبی از نسخه جدید مجموعه اسسینز کرید هستیم.

Mirage در ابتدا قرار بود یک بسته الحاقی برای بازی Assassin's Creed Valhalla باشد، اما شرکت یوبیسافت سیاست خود را تغییر داد و Assassin's Creed Mirage به‌عنوان یک بازی مستقل در دسترس قرار گرفت تا بازیکنان بیش‌ازپیش با شخصیت بسیم ابن اسحاق آشنا شوند.

Assassin's Creed Mirage با یک شعار ویژه معرفی شد و آن هم چیزی جز «بازگشت به ریشه‌ها» نبود. حال دیروز میانگین امتیازات این بازی در دسترس قرار گرفته است و نوید بخش یک محصول نسبتا خوب از سوی یوبیسافت بوردو است. در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان بازی Assassin's Creed Mirage را در زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Assassin's Creed Mirage

  • سازنده: یوبیسافت بوردو
  • ناشر: یوبیسافت
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس
  • سبک: اکشن ماجراجویی

مبارزات نزدیک اسسین کرید میراژ

زومجی: ۷۰ از ۱۰۰

اساسینز کرید میراژ با پرداختن به گذشته باسیم ابن اسحاق، چشم‌اندازی روشن را برای حضور این شخصیت در نسخه‌های آینده مجموعه می‌دهد. ترکیب موسیقی عربی با فرهنگ و تنوع ملیت شهروندان بغداد قرن نهم بازیکنان را غرق در گشت‌وگذار در محیط بازی می‌کند. بااین‌حال مشکل اصلی ادعای بازگشت به‌ریشه‌های بازی است؛ درحالی‌که شاهد استفاده تمام و کمال از المان‌های بازی والهالا در میراژ هستیم. استایل مبارزه بسیار محدود، هوش مصنوعی ضعیف و باگ‌های متعدد به‌شدت به گیم‌پلی بازی ضربه وارد می‌کند. بازی گرافیک زیبایی دارد و توجه یوبی‌سافت بوردو به جزییات محیط و لباس‌های شخصیت‌های مثال زدنی است.

گیمزرادار: ۸۰ از ۱۰۰

یوبیسافت بوردو دقیقا همان چیزی را که وعده داده بود، در دسترس قرار داد. Assassin's Creed Mirage یک ماجراجویی جمع‌وجور و با تمرکز روی مخفی‌کاری است و هر بازیکنی را که بخواهد با سروصدا مشغول تجربه شود، مجازات می‌کند. همچنین این بازی دارای محتوای بسیار در جهانی است که اکتشاف (و تحت تعقیب قرار گرفتن) در آن لذت‌بخش است.

وی‌جی‌سی: ۸۰ از ۱۰۰

Assassin's Creed Mirage یک سفر کوتاه و دقیق در خیابان‌های غرق در خون بغداد است؛ یک بازگشت خوش به ریشه‌های مجموعه. میراژ، نفسی از هوای تازه در دریای بی‌کران بازی‌های ماجراجویی دنیای باز است.

آی‌جی‌ان: ۸۰ از ۱۰۰

برگشت به ریشه‌ها Assassin’s Creed Mirage اولین قدم موفق در بازگشت به ساختار مخفی‌کاری‌ای است که مجموعه اسسینز کرید با محوریت آن در دسترس کاربران قرار گرفت.

گیم اینفورمر: ۸۰ از ۱۰۰

میراژ معما و رمز و رازی را که به نقش بسیم در اوایل عرضه والهالا مربوط است، نمایان می‌کند. اما در این مورد نتیجه آن معما رضایت بخش نیست و احساس مواجهه با یک جمع‌آوری عجیب برای یک روایت مستقل را به مخاطب می‌دهد. نگرانی‌ها در مورد نتیجه کار را که کنار بگذاریم، من زمان فوق‌العاده‌ای را در کوچه‌ها و محیط‌های باستانی بغداد سپری کردم. همه چیز عالی نیست، اما فلسفه «هرچی کمتر، بهتر» در طراحی‌های بازی سبب شده تا با یکی از نسخه‌هایی از این مجموعه طرف باشیم که به‌صورت مداوم شما را درگیر می‌کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده