نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۹

ماجرای خرید ۶۸.۷ میلیارد دلاری مایکروسافت در ۹ دقیقه!

در این ویدیو، تمام جزییات خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت را در ۹ دقیقه مرور خواهیم کرد؛ از جزییات قرارداد تا سرنوشت بازی‌ها. همراه زومجی باشید. 

بدون شک بزرگ‌ترین اتفاق چند وقت اخیر دنیای بازی‌های ویدیویی، چیزی نبود جز خرید اکتیویژن بلیزارد به‌وسیله مایکروسافت. این خرید ۶۸.۷ میلیارد دلاری که بزرگ‌ترین خرید تاریخ شرکت مایکروسافت تا به امروز به‌حساب می‌آید، طبیعتا تاثیر زیادی روی وضعیت فعلی و آینده صنعت بازی خواهد گذاشت و البته که در این بین، انواع و اقسام شایعه‌های مختلف هم پخش شده‌اند؛ از سرنوشت بازی‌های مختلفی مثل کال آو دیوتی گرفته تا حرکت‌های احتمالی شرکت‌های دیگری مثل سونی. 

با توجه به این مسائل، تصمیم گرفتیم تا در یک ویدیو کوتاه، تمام جزییات خرید مایکروسافت را مرور کنیم و در حدی که اطلاعات موثق و درست اجازه می‌دهد، جواب برخی از سوال‌های مرتبط با آن را بدهیم. پس این شما و این هم ویدیو جمع‌بندی جزییات خرید بزرگ مایکروسافت:

تماشا در یوتیوب

شما همچنین می‌توانید نظر اعضای زومجی را در مورد خرید مایکروسافت، در زوم‌کست همه چیز در مورد خرید ۷۰ میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت ببینید و پیشنهاد می‌کنم مقاله همه چیز در مورد خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت؛ از جزییات تا آینده احتمالی را هم در این مورد از دست ندهید. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده