// دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۵

لیست کامل کلاس ماشین‌های DIRT 5

با توجه به لیست کلاس ماشین‌های بازی DIRT 5، به نظر می‌رسد که این اثر برای هر سلیقه‌ای ماشین‌های جذابی در نظر گرفته است. 

اردیبهشت ماه امسال بود که استودیو کدمسترز در جریان مراسم ایکس‌باکس ۲۰/۲۰ با یک تریلر به‌صورت رسمی از بازی DIRT 5 رونمایی کرد. در این تریلر ما شاهد تنوع بالای خودروهای این بازی بودیم که گرافیکی چشم‌نواز خودنمایی می‌کرد. حال براساس جدیدترین اخبار بازی و با گذشت دو ماه از زمان معرفی، استودیو کدمسترز فهرستی از تمامی کلاس‌های خودرو بازی DIRT 5 منتشر کرده و توضیحاتی خلاصه‌وار درباره نمونه خودروهایی که بازیکنان قرار است با آن‌ها لذت رانندگی آف‌رود را تجربه کنند، ارائه کرده است.

خودرو فولکس واگن توارگ در بازی DIRT 5

Cross Raid

این کلاس به شکل مخصوص برای غلبه بر مسیرهای دشوار درنظر گرفته شده است. درواقع Cross Raid سرعت، قدرت و پایداری را برای برخی از فوق‌العاده‌ترین ماشین‌های سنگین گرد هم آورده است که از بین آن‌ها می‌توان به فولکس واگن ریس توارگ ۳ (Volkswagen Race Touareg 3) و لافیت جی-تک ایکس-رود (Laffite G-Tec X-Road) اشاره کرد.

کلاس خودرو Rock Bouncer در بازی DIRT 5

Rock Bouncer

چرخ‌های بزرگ، سیستم‌تعلیق دیوانه‌وار و یک رول کِیج (Roll Cage) بزرگ از شناسه‌های اصلی خودروهای Rock Bouncer هستند. ویژگی‌هایی که شما دقیقا در مرکز آن‌ها قرار دارید و در بازی DIRT 5 قرار است توسط آن‌ها، ترسناک‌ترین مسیرهای بازی را پشت سر بگذارید. از چسبندگی به جاده، شتاب و شکل خاص آن‌ها استفاده کنید تا در فوق‌العاده‌ترین رویداد‌های بازی تمامی موانع را از سر راه بردارید.

Formula Off-Road

در این کلاس، خودروی هیولای WS Auto Racing Titan جای می‌گیرد؛ یک هیولای آف‌رود به‌تمام معنا با تایرهایی بزرگ و برآمده و قدرتی شگفت‌انگیز. خودروهای کلاس Formula Off-Road برای رویدادهای Stampede بازی DIRT 5 فوق‌العاده هستند و شما با آن‌ها قادر هستید با سرعت بالا هر مسیری را طی پشت سر بگذارید.

Rally Cross

کلاس Rally Cross یکی از شناسه‌های مجموعه DIRT است که برای تمامی مسیرهای سرعتی و حتی خاکی طراحی شده است. البته که این خودروها برای جاده‌های دشوار با پیچ‌های تند بسیار عالی هستند. به‌نحوی‌که با خودرویی همانند پژو 208 WRX می‌توانید پیچ‌ها را به خوبی پشت سر بگذرانید و در کم‌ترین زمان ممکن سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را تجربه کنید.

Classic Rally

این کلاس یادآور خودروهای قدیمی است که با به سرعت بالا و طراحی خاص خود در هر مسیر مسابقه‌ای معروف شده بودند. از فیات ۱۳۱ ابارث رالی (Fiat 131 Abarth Rally) گرفته تا پورش ۹۲۴ جی‌تی‌اس رالی (Porsche 924 GTS Rallye)، همگی قهرمانان آف‌رودی بودند که در زمان خود حرف اول را در زمینه قدرت و عملکرد می‌زدند.

80s Rally

بدون شک دهه ۸۰ میلادی را می‌توان عصر طلایی خودروسواری آف‌رود نامید. هیچ بازی DIRTی بدون موفق‌ترین خودروهای آف‌رود این دهه کامل نمی‌شود. در این کلاس، خودروهای محبوبی همانند فورد آر‌ اس ۲۰۰ (Ford RS200) درکنار جدیدالورودهایی همانند پورش ۹۵۹ پرودرایو رالی رِید (Porsche 959 Prodrive Rally Raid) قرار گرفته‌اند تا کلاس خودرویی را ارائه دهند که هر روز بهتر از قبل می‌شود.

خودروهای سوبارو ایمپرزا اس ۴ و میتسوبیشی لنسر اوو ۶ در بازی DIRT 5

90s Rally

به دورانی سفر کنید که در آن خودروهای آف‌رود به یک جریان همه‌گیر تبدیل بودند و با خودروهای سوبارو ایمپرزا اس ۴ (Subaru Impreza S4) و میتسوبیشی لنسر اوو ۶ (Mitsubishi Lancer Evo VI) رقابتی بی‌‌حد و حصر را بازآفرینی کنید. همچنین قرار است یک سری از خودروهای کوچک دهه ۹۰ میلادی را هم در این کلاس شاهد باشیم.

خودرو Citroen C3 R5 در بازی DIRT 5

Modern Rally

کلاس Modern Rally خودروهای آف‌رود امروزی قدرتمند و مهندسی شده را به دنیایی جدید می‌برد. خودروهایی همانند Citroen C3 R5 که یکی از مدرن‌ترین طراحی‌های خودرو را پیش روی شما قرار می‌دهد، تنها نمونه‌ای از خودروهای این کلاس است. با این کلاس خودرو شما می‌توانید آزادانه در مکان‌ها و رویدادهای مختلف بازی DIRT 5 جولان دهید و از رانندگی لذت ببرید.

Rally GT

حتی بهترین خودروهای بهینه‌ شده GT که برای آسفالت ساخته شده‌اند هم برخی مواقع باید کثیف (DIRTی) شوند. کلاس Rally GT این خودروهای دوست‌داشتنی را با مشخصات آف‌رود در اختیارتان قرار می‌دهد که از بین آن‌ها می‌توان به استون مارتین وی۸ ونتیج جی‌تی-۴ (Aston Martin V8 Vantage GT-4) و پورش ۹۱۱ آر-‌جی‌تی (Porsche 911 R-GT) اشاره کرد.

کلاس خودرو Sprint در بازی DIRT 5

Sprint

این کلاس متعلق به پر سرعت‌ترین خودروها با تایرهای اسپرت در ابعاد مختلف، باله‌های بزرگ و ۹۰۰ اسب‌بخار ترمزی‌ (bhp) تعلق دارد که بهترین گزینه برای مسابقه در هر دو مسیرهای خاکی و جاده‌ای است. یک کلاس منحصر‌به‌فرد برای یک تجربه ریسینگ منحصربه‌فرد!

Pre Runners

خودروهای جاده‌ای شاسی‌بلند و همه‌کاره را به یاد بیاورید. حال تصور کنید این خودروها با تجهیزات آف‌رود مجهز شده و برای مسابقات سخت آماده شوند! این همان کلاس Pre-Runners است که در آن خودروهای مسابقه‌ای استون مارتین دی‌بی‌ایکس (Aston Martin DBX) و کادیلاک اسکلید ۲۰۲۰ (Cadilac Escalade 2020) جای گرفته است.

Unlimited

در کلاس Unlimited شاهد حضور پیکاپ‌های بزرگی هستیم که برای پرخواستارترین رویدادهای آف‌رود جهان ساخته شده‌اند. پیکاپ‌ها به شما این اعتماد به‌ نفس را می‌دهند که با قدرت تمامی مسیرهای ناهموار بازی DIRT 5 را پشت‌سر بگذارید. کافی است سوار Jimco Unlimited Truck ‌،Brenthel Industries Unlimited Truck و غیره شوید و نشان دهید چه کسی حرف اول و آخر را در چالش‌بر انگیزترین رویدادهای بازی می‌زند.

خودرو Ariel Nomad Tactical در بازی DIRT 5

Super Lites

خودروهای کم‌وزن، اما قدرتمند در جاده که حسابی می‌توانند شما را شگفت‌زده کنند. در این کلاس شما می‌توانید از خودروهایی همانند Exomotive Exocet Off-Road ،Ariel Nomad Tactival و غیره لذت ببرید. این خودروهای جمع‌وجور برای انواع پیست‌های سرعتی و حمله همه‌جانبه به احساسات شما ساخته شده‌اند.

کلاس‌های خودرو بخش اعظمی از بازی DIRT 5 را تشکیل می‌دهد که تمرکز اصلی خود را روی سرگرمی، تنوع و اکشن مطلق گذاشته است. استوارت بوید، تهیه‌کننده DIRT 5 درخصوص تنوع خودروهای این بازی می‌گوید: «تنوع بخش اعظمی از چشم‌انداز ما برای بازی  DIRT 5 است و ما باید مطمئن شویم که این در کلاس‌ها و فهرست خودروها جلوه پیدا می‌کند. یک لحظه شما در حال ماشین‌سواری در چالش‌برانگیزترین مسیر سوار یک راک‌بانسر بزرگ هستید و در لحظه‌ای دیگر، شما با خودروهای رالی‌کراس خود در حال سرعت گرفتن از میان یک مسیر مسابقه چند طبقه هستید و شما سپس با باگی‌های سرزنده و پیکاپ‌های قدرتمند خود از مسیری جنگلی‌ در حال عبور هستید.

البته که ما درکنار این خودروها و کلاس‌های جدید باید برخی خودروهای اسطوره‌ای آف‌رود را هم قرار دهیم، چرا که هیچ بازی DIRTی بدون این خودروها کامل نمی‌شود. این استایل، حس و ویژگی‌هایی که در DIRT 5 قرار داده‌ شده‌اند، بدین معنی هستند که شما باید با آن خودروهای افسانه‌ای رقابت‌های کاملا جدیدی را تجربه کنید. شما ممکن است قبلا سوار برخی از این خودروها شده باشید، اما هیچ‌وقت حسی را که قرار است در DIRT 5 با آن مواجه شوید، تجربه نکرده‌اید.

این کلاس خودروها را با ۱۰ مکان جدید، رویدادهای متنوع و آب‌وهوای بسیار متغیر ما که لحظه فرمان‌پذیری و گیم‌پلی بازی را به‌طور کامل تغییر می‌دهد، ادغام کنید تا ببینید تا چه اندازه قرار است در این بازی تجربه‌های مختلفی را پشت سر بگذرانید! ما بی‌صبرانه منتظر هستیم تا شما بتوانید این اثر را تجربه کنید.»

DIRT 5 یکی از بازی‌هایی است که تاکنون مشخص شده قرار است تا روی کنسول پلی‌استیشن 5 با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا شود و بدون شک همین موضوع می‌تواند تجربه‌ای بی‌مانند را در زمینه آثار ریسینگ رقم بزند. این بازی همچنین قرار است یک بخش تک‌نفره مفصل با صداپیشگی تروی بیکر و نولان نورث داشته باشد که داستان خود را در پنج فصل برای بازیکنان روایت می‌کند. با تمامی این اوصاف بازی DIRT 5 قرار است در هجدهم مهرماه امسال برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌ استیشن 4 و همچنین پلتفرم پی‌سی منتشر شود. طبیعتا این بازی پس از مدتی کوتاه برای کنسول‌های نسل نهمی هم عرضه خواهد شد و تنها چند ماه کافی است تا علاقه‌مندان جدیدترین بازی از این سری محبوب را تجربه کنند.


منبع CodeMaster Blog
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده