// سه شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۰

فریم باکس آفیس ۵۶: از صدرنشینی Alita: Battle Angel تا شکست Happy Death Day 2U

در «فریم باکس‌آفیس» این هفته، درباره‌ی فیلم Alita: Battle Angel به تهیه‌کنندگی جیمز کامرون صحبت می‌کنیم که با وجود تمام نگرانی‌ها، شروع امیدوارکننده‌ای در گیشه داشت. همراه زومجی باشید.

در گزارش ویدیویی باکس آفیس از قسمت ۵۶ برنامه فریم سراغ آخرهفته‌ای می‌رویم که مصادف با تعطیلی روز ریاست جمهوری بود. سال گذشته در چنین روزهایی، مجموع درآمد ۱۲ فیلم برتر جدول، به ۲۷۰ میلیون دلار رسید که اکثر آن حاصل افتتاحیه‌ی ۲۰۲ میلیون دلاری «بلک پنتر» بود. اما امسال عدم وجود اکران غول‌آسایی در حد و اندازه‌ی «پلنگ سیاه» (Black Panther) باعث شد تا ۱۲ فیلم برتر جدول، فقط ۱۰۹ میلیون دلار بفروشند و هفته‌ی اکران شدن‌شان را تبدیل به بدترین آخرهفته روز ریاست‌جمهوری از سال ۲۰۰۴ تا به امروز کنند. بهتر است با دیدن گزارش ویدیویی باکس‌آفیس این هفته، خودتان از مابقی جزئیات مطلع شوید.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

فصل چهارم برنامه سینمایی فریم از این پس در قالب آیتم‌های ویدیویی «فریم باکس آفیس» در روزهای سه‌شنبه ساعت ۲۱:۰۰ و «فریم نیوز» در روزهای چهارشنبه ساعت ۲۱:۰۰ در سایت زومجی پخش می‌شود. مثل همیشه با دیدگاه‌ها، انتقادات و پیشنهادات‌تان ما را همراهی کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده