نویسنده: رضا حاج‌محمدی
// سه شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۰

فریم باکس آفیس ۵۱: از عبور «آکوامن» از «شوالیه تاریکی» تا شکست فیلم جدید کیانو ریوز

در اولین اپیزود «فریم باکس آفیس» از قسمت ۵۱ برنامه فریم، ۱۰ فیلم پُرفروش آخرهفته گذشته هالیوود را مرور می‌کنیم و از موفق‌ترین استودیوهای سال ۲۰۱۸ می‌گوییم. همراه زومجی باشید.

در گزارش ویدیویی باکس آفیس از قسمت ۵۱ برنامه فریم که حالا با نام «فریم باکس آفیس» به‌طور جداگانه منتشر می‌شود، از آکوامنی می‌گوییم که اگرچه این آخرهفته بالاخره در گیشه دنیا یک میلیاردی شد و یکی دیگر از فیلم‌های بتمنِ نولان را به زیر کشید، ولی افتتاحیه غافلگیرکننده‌ی کمدی «وارونه» (The Upside) به صدرنشینی‌اش در گیشه آمریکای شمالی پایان داد. در همین حین فیلم جدید کیانو ریوز هم شکستِ سختی را در بدو اکرانش تجربه کرد و موزیکال «مری پاپینز بازمی‌گردد» (Mary Poppins Return) هم به جمع پرفروش‌ترین موزیکال‌های آمریکای شمالی پیوست. علاوه بر این، در فریم باکس آفیس ۵۱ به گیشه سینمای ایران نگاهی انداخته‌ایم. همراه گزارش این هفته باشید.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

فصل چهارم برنامه سینمایی فریم از این پس در قالب سه آیتم ویدیویی «فریم باکس آفیس» روزهای سه‌شنبه ساعت ۲۱:۰۰، «فریم نیوز» روزهای چهارشنبه ساعت ۲۱:۰۰ و «فریم تاک شو» روزهای پنجشنبه ساعت ۲۱:۰۰ در سایت زومجی پخش می‌شود. مثل همیشه با دیدگاه‌ها، انتقادات و پیشنهادات‌تان ما را همراهی کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده