نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۷

پارتیزان جدید دی سی در سری کتاب کمیک Detective Comics معرفی شد

به‌تازگی پیشنمایشی از داستان کوتاه گرنت موریسون و کریس برنهام در قسمت ۱۰۲۷ سری کتاب کمیک Detective Comics منتشر شده که یک نوع پارتیزان کاملا متفاوت را معرفی می‌کند.

با اینکه بتمن نمادینی‌ترین ابرقهرمان محسوب می‌شود که از شهر گاتهام دفاع می‌کند، اما نمی‌توان گفت که این مبارز شنل‌پوش، تنها مبارز با دنیای جرم و جنایت است که از این شهر بزرگ دفاع و تهدیدهای داخل آن را از بین می‌برد. در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، گرنت موریسون و کریس برنهام یک پارتیزان جدید را در قسمت ۱۰۲۷ سری کتاب کمیک Detective Comics معرفی کردند. شرکت دی سی کامیکس اخیرا پیشنمایشی از داستان کوتاه این دو هنرمند را منتشر کرده است؛ داستانی که قرار است در قسمت ویژه سالانه که با نام Detective 26 و با اندازه‌ای بزرگتر از حد معمول منتشر می‌شود، چاپ شود.

خط داستانی این رویداد، در دهه ۱۹۳۰ و چشم‌اندازی که شهر گاتهام در آن زمان داشت، جریان دارد؛ جایی که یک قهرمان جدید و تفنگدار به نام سیلور گوست در آن فعالیت می‌کند. این قهرمان با الهام از اولین موج قهرمان‌های پاپ که در مجله‌های قدیمی حضور داشتند، خلق شده است؛ اینطور تصمیم گرفته شد که این قهرمان قیام کند و به دفاع از شهر خود بپردازد. تصاویر این پیشنمایش که داستان آن توسط موریسون و طراحی آن توسط برنهام انجام شده، رنگ‌آمیزی آن توسط نیتن فربرن و حروف‌گذاری آن توسط استیو وندز انجام شده، در انتهای این مطلب قرار دارد. خلاصه داستان رسمی این قصه کوتاه به شرح زیر است:

بت-سیگنال را روشن کنید، زیرا قسمت ۱۰۲۷ سری کتاب کمیک Detective Comics اینجا است! به افتخار اولین حضور بتمن در قسمت ۲۷ سری کتاب کمیک Detective Comics، این نسخه ویژه با اندازه‌ای بزرگتر از دیگر کمیک‌ها منتشر می‌شود تا این اتفاق را جشن بگیرد. این کتاب بزرگ‌ترین نام‌ها در عرصه کمیک بوک‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورد تا درکنار هم حماسی‌ترین ماجراجویی بتمن در شهر گاتهام را به تصویر بکشند؛ حماسی‌ترین ماجراجویی که دنیای دی سی به خود دیده است! بزرگ‌ترین کاراگاه دنیا، تپه‌ای از پرونده‌های مختلف را دارد که باید آن‌ها را با موفقیت به پایان برساند: چه کسی فاسدترین افسر پلیس شهر گاتهام را به قتل رساند؟ بازدید سالیانه جوکر چه معنی‌ای برای بروس وین دارد؟ و مهم‌تر از همه، کدام رمز و راز شرکت وین تک است که می‌خواهد بذر رویداد حماسی بعدی بتمن را بکارد؟ تمام این موارد و حتی چیزهای بیشتر از این، منتظر شما هستند؛ آن هم در بزرگ‌ترین قسمت کمیکی بتمن در تاریخ!

شخصیت سیلور گوست ایستاده بر روی یک ساختمان

معرفی شخصیت سیلور گوست در کتاب Detective 26

شخصیت سیلور گوست در حال صحبت کردن درباره گاتهام و شروران


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده