نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۰

بتمن در مجموعه The Batman's Grave یکی از مهمترین تجهیزات خود را از دست داد

در تصاویر پیشنمایشی که شرکت دی سی اخیرا از قسمت ۷ سری کتاب کمیک The Batman's Grave منتشر کرده، ما شاهد این هستیم که بتمن یکی از بهترین تجهیزات خود را از دست داد.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۷ سری کتاب کمیک The Batman's Grave را برای شما فاش کند.

.

.

.

در یکی از جدیدترین مجموعه‌های کمیکی بتمن به نام The Batman's Grave ما شاهد این هستیم که بروس وین در حال تحقیق درباره یک سری قتل‌های وحشیانه است. با اینکه بتمن برای پی بردن به حقیقت ماجرا تلاش خیلی زیادی می‌کند، اما آخرین دشمن شوالیه تاریکی نشان داده که زیرک‌تر و مرگبارتر از این حرف‌ها است. در طی جدیدترین قسمت این مجموعه، یعنی شماره ۶، بتمن و کمیسر گوردن در حال تحقیق درباره قتل دکتر دنیل کایسن هستند؛ رئیس واحد صحنه جنایت اداره پلیس شهر گاتهام. زمانی‌که این قسمت به پایان می‌رسد، بتمن متوجه می‌شود که کایسان یه سری سرنخ‌های کوچکی را به جا گذاشته است.

او می‌دانست که بعد از مرگش، افرادی درباره آن تحقیق می‌کنند تا قاتل را پیدا کنند. حالا در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت دی سی کامیکس پیشنمایشی از قسمت ۷ سری کتاب کمیک The Batman's Grave منتشر کرده که نشان می‌دهد گوردن و بتمن در حال خارج شدن از خانه کایسن هستند؛ آن هم درحالی‌که شوالیه تاریکی قصد دارد دوباره به غار مخصوص خود بازگردد. در حقیقت شوالیه تاریکی باور داشت که کایسن ممکن است پیش از مرگ خود، ویدیویی را آپلود کرده باشد که بتواند به روند تحقیقات و پیدا کردن مجرم کمک کند. بتمن به گوردن اخطار داد که او و دیگر افرادی که در اداره پلیس کار می‌کنند، باید هوشیار و آماده‌باش باشند.

بت موبیل - دی سی کامیکس - batmobile - dc comics

در ابتدا، گوردن در تلاش بود که میزان خطر را کاهش دهد، اما مدت زیادی طول نکشید که انفجار بت موبیل، صحبت‌های این دو نفر را متوقف کرد. اینجا همان جایی است که پیشنمایش به پایان می‌رسد. بت موبیل توسط بیل فینگر و باب کین ساخته شده بود و برای اولین‌بار در سال ۱۹۳۹ در قسمت ۲۷ سری کتاب کمیک Detective Comics ظاهر شد. این ماشین یکی از نمادینی‌ترین تجهیزاتی بود که بتمن در اختیار داشت. درست است که بروس ثروت خیلی زیادی دارد و می‌تواند در مدت زمان بسیار کمی یک نسخه دیگر از بت موبیل را بسازد؛ اما باید به این حقیقت هم توجه کرد که یک شرور، خیلی راحت توانسته قدرتمندترین وسیله نقلیه زره‌پوش را نابود کند.

این اتفاق به آن معنی است که دارک نایت در مقابل یک دشمن فوق‌العاده خطرناک قرار گرفته است. هرکسی که این کار را انجام داده، نشان داده که می‌تواند چنین کار بزرگی را درست مقابل چشمان بتمن، گوردن و تمام افراد اداره پلیس شهر گاتهام انجام دهد. این یعنی اینکه این شرور می‌تواند بدون شناخته شدن کارهای مختلف زیادی انجام دهد. همین موضوع هم او را چند برابر خطرناک می‌کند. باتوجه‌به همه موارد، به نظر می‌رسد که بتمن در این خط داستانی، بیشتر از آن چیزی که تصورش را می‌کرد، به واسطه این قاتل جدید در معرض خطر قرار گرفته است. لازم به ذکر است که قسمت ۷ سری کتاب کمیک The Batman's Grave در تاریخ ۹ ژوئن (۲۰ خرداد) منتشر خواهد شد.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده