نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۰

تصاویر پیشنمایشی منتشر شده از سری Ultramega، نبرد با کایجوها را نشان می‌دهد

شرکت اسکای باوند و همچنین شرکت ایمیج کامیکس در طی مراسمی که اخیرا برگزار شد، اولین تصاویر اجمالی از سری کتاب کمیک مشترک خود به نام Ultramega را منتشر کردند.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، در طی مراسم Holiday Xpo سال جاری که توسط شرکت اسکای باوند برگزار شده بود، سردبیر این شرکت یعنی شان مکیویچ، یک سری کتاب کمیک جدید از کایجو را معرفی کرد. این سری کتاب کمیک جدید که مجموعه‌ای مشترک از شرکت اسکای باوند و ایمیج کامیکس است، در ماه مارس سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. داستان این مجموعه که Ultramega نام دارد، توسط جیمز هارن (از تیم مجموعه Rumble و B.P.R.D.) نوشته می‌شود و رنگ‌آمیزی تصاویر آن هم توسط برنده جایزه ایزنر به نام دیو استوارت (از تیم سری کتاب کمیک Hellboy و The Umbrella Academy) انجام خواهد شد.

این بار، بشریت همان هیولایی است که باید از آن ترسید. سری کتاب کمیک Ultramega یک چرخش آخرالزمانی جدید را به داستان کلاسیک هیولایی می‌آورد؛ مجموعه‌ای که داستان آن حول محور دنیایی می‌چرخد که در آن تقریبا همه تبدیل به یک کایجو شده‌اند... آن هم به خاطر یک طاعون کیهانی. تنها امید سرتاسر دنیا، به ۳ آدم قدرتمند است که هنوز تبدیل به کایجو نشدند و جرئت این را دارند که با هیولاها مبارزه کنند. در طی این ماجرا، نابودی‌های خیلی زیادی به وجود آمده اما تیم اولترامگا همچنان در مسیر خود روبه جلو حرکت می‌کنند. قسمت اول سری کتاب کمیک Ultramega با معرفی یکی از همین اولترامگاها به ما، کار خود را آغاز می‌کند.

اینطور به نظر می‌رسد که او توانایی این را دارد که تبدیل شدن به کایجو را در آنهایی که با این ویروس ناشناخته آلوده شده‌اند، تحریک و فعال کند. دنیای این مجموعه پر از ناامنی است و تنها در عرض چند ثانیه ما شاهد بیدار شدن یک کایجو هستیم. این کایجو، پسری را که در نزدیکی خودش است، تهدید به مرگ می‌کند. اما همین تهدید فقط باعث می‌شود تا آن مرد اولترامگا، همچنان به حفاظت از چیزی که از بشریت باقی ماند، ادامه بدهد. اسکای باوند بعد از معرفی این مجموعه، پیشنمایشی از قسمت اول این مجموعه را منتشر کرد. قسمت اول سری کتاب کمیک Ultramega قرار است در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۱ (۲۷ اسفند ۱۳۹۹) توسط شرکت اسکای باوند و ایمیج کامیکس منتشر شود. شما در انتخاب همین متن می‌توانید این تصاویر را ببینید. علاوه‌بر این، خلاصه داستان رسمی این قسمت هم به شرح زیر است:

در داخل جهان اولترامگا، یک طاعون کیهانی گسترش پیدا کرده است و همه مردم را تبدیل به کایجوهای هیولایی و وحشی می‌کند. دراین‌میان تنها ۳ نفر هستند که قدرت‌های فوق‌العاده و باورنکردنی‌ای دارد که با نام اولترامگا شناخته می‌شوند؛ کسانی که در خط مقدم، با این جنون مبارزه می‌کنند. نبردهای آن‌ها در سطح شهرها گسترده می‌شود و ترس ناگفته‌ای را پشت سر خود به جا می‌گذارد. حالا آخرین نبردها و رویارویی‌ها در حال نزدیک شدن به اولترامگاها است... اما آیا این جنگ، چیزی است که آن‌ها بتوانند در آن پیروز شوند؟ در این سری کتاب کمیک اختصاصی شرکت اسکای باوند، درکنار بشریت بایستید و با هیولاها مبارزه کنید.

این مجموعه توسط بهترین هنرمندان این نسل یعنی جیمز هارن و رنگ‌آمیز برنده جایزه ایزنر یعنی دیو استوارت جمع‌آوری شده است. هر قسمت از آن اندازه بزرگتر از حد معمول دارد و دارای ۶۸ صفحه تمام رنگی است که به سختی می‌تواند قهرمانان، موجودات و نابودی‌های غول پیکر خود را نمایش بدهد.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده