نویسنده: معین کلهری
// جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

شورانر Jessica Jones پس از فصل سوم از سریال جدا می‌شود

شورانر سریال Jessica Jones پس از فصل سوم، از نتفلیکس جدا می‌شود و به Warner. Bros می‌پیوندد. با زومجی همراه باشید.

پس از موفقیت‌های ملیسا روزنبرگ در نتفلیکس با Jessica Jones (جسیکا جونز) به‌ عنوان یک سریال مقتبس از کامیک‌های دنیای مارول، اخیراً مشخص شده که روزنبرگ پس از پایان فصل سوم این مجموعه تلویزیونی به کمپانی برادران وارنر برای ساختن پروژه‌های داخلی جدید می‌پیوندد. طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت برادران وارنر (Warner. Bros) با قراردادی که تخمین زده می‌شود هشت رقمی است، به این کمپانی می‌رود. نتفلیکس خواهان نگه داشتن شورانر خود بوده است، اما طبق گزارش‌ها، برادران وارنر با رقمی عجیب و غریب در صدد به خدمت گرفتن روزنبرگ بوده‌اند.

در این بین، ملیسا روزنبرگ در ابتدا کار روی فصل سوم سریال تلویزیونی جسیکا جونز را به اتمام می‌رساند و در صورت تمدید احتمالی سریال برای فصل چهارم، نام او همچنان به‌عنوان سازنده این سری تلویزیونی و تهیه کننده اجرایی خواهد ماند. وی علاوه بر مجموعه Jessica Jones از دنیای مارول، پیش‌تر کار ساخت یک مینی سریال هم با اسم Red Widow (بیوه قرمز) برعهده داشت که بازخوردهای ضعیفی از سوی منتقدان روبرو شد.

در فصل دوم سریال جسیکا جونز بازیگرانی چون کریستن ریتر در نقش جسیکا جونز، ریچل تیلور در نقش پاتریشا واکر/هل کت، اکا داروایل در نقش مالکوم دوکاس، جی. آر. رمیرز در نقش اسکار اراچو، تری چن در نقش پرایس چنگ، لیا گیبسن در نقش اینز گرین، کری-ان ماس در نقش جرین هوگارث و جانت مک‌تیر در نقش آلیسا جونز از جمله بازیگران ثابت بوده‌اند و از بازیگران مهمان هم می‌توان به کلوم کیت رنی در نقش دکتر کارل مالوس، هل اوژان در نقش گریفین سینکلیر، جان وینتیمیلیا در نقش کاراگاه ادی کاستا، ربکا د مورنی در نقش دوروثی واکر، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون و ویل تراوال در نقش ویل سیمپسون اشاره کرد.

چندی پیش فهمیدیم که کریستن ریتر، بازیگر نقش شخصیت جسیکا جونز قرار است اولین کارگردانی خود را در فصل سوم این سریال تجربه کند. همچنین فیلمبرداری فصل سوم سریال به زودی آغاز می‌شود.

شما چه فکری می‌کنید؟ به نظر شما جدایی ملیسا روزنبرگ به سریال ضربه‌ای می‌زند؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده