نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵

کریستن ریتر یک قسمت از فصل سوم Jessica Jones را کارگردانی خواهد کرد

کریستن ریتر، بازیگر نقش شخصیت جسیکا جونز در سریال Jessica Jones شبکه نتفلیکس، اعلام کرد که قرار است اولین کارگردانی خود را در فصل سوم این سریال تجربه کند.

پس از نقش‌آفرینی در دو فصل از سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) شبکه نتفلیکس، کریستن ریتر، بازیگر اصلی این سریال، آماده برای کارگردانی قسمتی از فصل سوم است. طبق گزارشی جدید، کریستن ریتر قرار است یک قسمت از فصل جدید سریال Jessica Jones را که فیلمبرداری آن چندی پیش آغاز شده است، کارگردانی کند.

فیلمبرداری فصل سوم سریال Jessica Jones بخش تلویزیونی مارول و شبکه نتفلیکس مدتی می‌شود که آغاز شده است و اکثر بازیگران و عوامل سازندهٔ دو فصل پیشین، همان نقش‌ها و وظایفی را که در دو فصل گذشته داشتند خواهند داشت؛ به‌جز یک نفر و آن هم کسی نیست جز کریستن ریتر.

طبق گزارش سایت دِدلاین، کریستن ریتر دیگر همچون دو فصل گذشته تنها وظیفهٔ ایفای نقش اصلی داستان سریال Jessica Jones را بر عهده نخواهد داشت و این مرتبه این ستارهٔ دنیای مارول نقشی اساسی نیز در پشت دوربین خواهد داشت و قرار است اولین کارگردانی خود را با ساخت قسمتی از این سریال، تجربه کند.

jessica jones

کریستن ریتر در سخنانی راجع به کارگردانی قسمتی از فصل سوم سریال Jessica Jones چنین گفت:

از اینکه قرار است اولین تجربهٔ کارگردانی من ساخت قسمتی از سریال Jessica Jones مارول باشد، بسیار هیجان‌زده‌ام. تمامی عوامل سازندهٔ سریال و بازیگران این پروژه همچون اعضای خانوادهٔ من هستند و از سازندگان بسیار سپاسگزارم که فرصت همکاری با این تیم کاری را در بستری جدید برایم مهیا کرده‌اند. از ملیسا روزنبرگ، جوزف لوئب، بخش تلویزیونی مارول و شبکه نتفلیکس بسیار ممنونم که برای انجام این کار به من اعتماد کرده‌اند.

تقریباً یک ماه پس از پخش فصل دوم سریال Jessica Jones، بخش تلویزیونی مارول و شبکه نتفلیکس اعلام کردند که این سریال برای فصل سوم تمدید شده است، اما این دو شرکت از دادن اطلاعات بیشتری از جمله زمان پخش و تعداد قسمت‌های فصل سوم خودداری کردند. با این حال انتظار می‌رود که مانند دو فصل گذشته، فصل سوم سریال Jessica Jones نیز در ۱۳ قسمت تولید و احتمالاً در سال ۲۰۱۹ منتشر شود. فصل دوم این سریال با نقدهای متفاوتی روبه‌رو شد و باید دید فصل سوم می‌تواند طرفداران و منتقدان را راضی‌تر سازد یا خیر.

هنوز جزئيات داستانی فصل سوم سریال Jessica Jones اعلام نشده است. شخصیت جسیکا جونز در کمیک‌های مربوط به همین شخصیت هم آنچنان دنیای بزرگی نداشت و فصل دوم سریال شبکه Netflix نیز بسیار متفاوت با کمیک‌ها بود و احتمالاً سازندگان در فصل سوم نیز همین رویه را ادامه خواهند داد. به نظر می‌رسد فصل سوم بیشتر به رابطهٔ جسیکا با خواهرش بپردازد؛ علی‌الخصوص که در انتهای فصل دوم شاهد تغییراتی در شخصیت پاتریشا واکر/هل کت بودیم.

در فصل دوم سریال جسیکا جونز که سبکی درام، اکشن و ماجراجویی داشت، بازیگرانی چون کریستن ریتر در نقش جسیکا جونز، ریچل تیلور در نقش پاتریشا واکر/هل کت، اکا داروایل در نقش مالکوم دوکاس، جی. آر. رمیرز در نقش اسکار اراچو، تری چن در نقش پرایس چنگ، لیا گیبسن در نقش اینز گرین، کری-ان ماس در نقش جرین هوگارث و جانت مک‌تیر در نقش آلیسا جونز از جمله بازیگران ثابت بوده‌اند و از بازیگران مقطعی و مهمان می‌توان به کلوم کیت رنی در نقش دکتر کارل مالوس، هل اوژان در نقش گریفین سینکلیر، جان وینتیمیلیا در نقش کاراگاه ادی کاستا، ربکا د مورنی در نقش دوروثی واکر، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون و ویل تراوال در نقش ویل سیمپسون اشاره کرد.

 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده